بررسی عوامل تاثیر گذار بر کسب و کارهای الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل تاثیر گذار بر کسب و کارهای الکترونیکی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل تاثیر گذار بر کسب و کارهای الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیر گذار بر کسب و کارهای الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل تاثیر گذار بر کسب و کارهای الکترونیکی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
روزانه حجم زیادی از پول جهانی از طریق سیستم های آنلاین مبادله میشود. خرید آنلاین با صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار، یکی ازتجارت های مهم به شمار می رود. در ایران علیرغم رشد چشمگیر جهانی، فروش اینترنتی آمار ناچیزی دارد و تمایل کمی به خریدهای اینترنتیوجود دارد. لذا باید تلاشی در جهت شناسایی عوامل تاثیر گذار انجام گیرد. مشکلاتی به صورت ساختاری، ارتباطی و مدیریتی بر سر راه گسترشکسب و کارهای الکترونیکی وجود دارد. همچنین از طرفی فاکتورهای مهمی هستند که باید برای موفقیت هر چه بیشتر در این زمینه در نظرگرفته شوند. هدف از انجام این پژوهش بررسی و شناخت عوامل تاثیرگذار بر کسب و کارهای الکترونیکی است، که با توجه بیشتر بر خواسته هایخریداران و حفظ ارزش های آنها بتوان به بازدهی بالاتری رسید. با افزایش خرید و فروش اینترنتی، موضوع ایجاد اعتماد بسیار با اهمیت شده است.در این پژوهش همچنین به چالش های کسب و کارهای الکترونیکی و چگونگی پایداری کسب و کارهای اینترنتی نیز پرداخته شده است. برایایجاد موفقیت در اینگونه کسب و کارها باید بتوان احساس اعتماد و احساس رضایت که از مهمترین ارکان پایداری در کسب و کارهای اینترنتیاست، در تعاملات با خریداران ایجاد کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.