سنجش اهمیت خاص برند بر اساس مدل CBBE در صنایع خودرو سازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش اهمیت خاص برند بر اساس مدل CBBE در صنایع خودرو سازی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش اهمیت خاص برند بر اساس مدل CBBE در صنایع خودرو سازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش اهمیت خاص برند بر اساس مدل CBBE در صنایع خودرو سازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش اهمیت خاص برند بر اساس مدل CBBE در صنایع خودرو سازی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه مدیران شرکتهای خودروسازی درخصوص تدوین استراتژی ها و برنامه های بازاریابی و فروش برای جذب مشتری ازتکنیک های خاص مدیریت برند استفاده می کنند. سنجش و ارزیابی برند با استفاده از مفهوم اهمیت خاص برند صورت می گیرد.عواملی شامل تمایل به پرداخت قیمت بالاتر، محبوبیت برند، کیفیت ادراک شده و منحصر به فرد بودن وغیره اجزای تشکیل دهنده یاهمیت خاص برند می باشد. امروزه در بازارهای رقابتی صنایع خودرو سازی برند یک اجبار در استراتژیک می باشد که شرکت هاخودروساز را درجهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت های رقابتی پایدار کمک می نماید. لذا در این پژوهشسعی شده است تا با ارتباط میان اهمیت خاص برند و عملکرد صنایع خودرو سازی بر اساس الگوی (Customer Based Brand Equity ) CBBE آزمون شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.