توسعه مدل RFM به منظور تحلیل رفتار و تعیین ارزش مشتریان و توصیف ویژگی های آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه مدل RFM به منظور تحلیل رفتار و تعیین ارزش مشتریان و توصیف ویژگی های آنها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه مدل RFM به منظور تحلیل رفتار و تعیین ارزش مشتریان و توصیف ویژگی های آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه مدل RFM به منظور تحلیل رفتار و تعیین ارزش مشتریان و توصیف ویژگی های آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه مدل RFM به منظور تحلیل رفتار و تعیین ارزش مشتریان و توصیف ویژگی های آنها :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه در جذب بازار رقیب، مطالعه رفتار مشتریان سودآور و وفادار از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر جز با شناسایی دقیقویژگی های آنها امکان پذیر نمی باشد . یکی از راه های کسب دانش و شناخت در مورد مشتریان، گروه بندی آنها و بررسی ویژگی هایتوصیفی مشتریان است. در این پژوهش به خوشه بندی مشتریان بر اساس مدل RFM پرداخته شده است و سپس با توسعه این مدل،کارایی مطالعه رفتار مشتریان را افزایش داده ایم. در ادامه، با تعیین ارزش مشتری بر اساس پارامترهای مدل RFM به رتبه بندیگروه های حاصل پرداخته و ضمن تحلیل رفتار مشتریان، راهکارهای حفظ مشتری به بنگاه اقتصادی مورد مطالعه ارایه شده است.همچنین، به منظور نشان دادن کاربردی بودن رویکرد معرفی شده، این تحقیق در قالب یک مطالعه موردی در خصوص شرکت بیمه بهکار گرفته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.