ارایه مدل ریاضی جهت سرمایه گذاری در توسعه محصولات جدید در فضای رقابتی با درنظرگیری محدودیت بودجه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل ریاضی جهت سرمایه گذاری در توسعه محصولات جدید در فضای رقابتی با درنظرگیری محدودیت بودجه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل ریاضی جهت سرمایه گذاری در توسعه محصولات جدید در فضای رقابتی با درنظرگیری محدودیت بودجه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل ریاضی جهت سرمایه گذاری در توسعه محصولات جدید در فضای رقابتی با درنظرگیری محدودیت بودجه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل ریاضی جهت سرمایه گذاری در توسعه محصولات جدید در فضای رقابتی با درنظرگیری محدودیت بودجه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تخصیص منابع به پروژه های توسعه محصول جدید در محیط پویای کسب وکار امری کلیدی در تداوم فعالیت های سازمانمی باشد. بدین جهت باید به سیاست های متغیر سازمان که به علت تطبیق با فضای رقابتی خارج از سازمان روی میدهد، توجهشود. از این رو مدل ریاضی توسعه داده شده به گونه ای سازمان را نشان میدهد که همزمان توانمندی های سازمان با فرصت هایموجود در محیط مطابقت داده شوند. جهت مدلسازی چنین فضایی از مفهوم نظریه بازی ها استفاده شده و الگوریتمی بر اساسروابط فرم بسته برای حل مدل ارایه شده است. تحلیل هایی که پس از حل الگوریتم صورت پذیرفته اند، نشان داده اند کهسرمایه گذاری رقبا تا چه اندازه در سودآوری سازمان تاثیر نامطلوب دارد. امری که تا پیش از این در مطالعات مشابه نادیده گرفتهمی شد. همچنین تاثیرات کارایی سازمان و رقبایش در زمینه های تکنولوژیکی و بازاریابی بررسی شده است. در پایان می توان گفتسرمایه گذاری پروژه های توسعه محصول جدید از جنبه های مختلف فضای رقابتی تاثیرات بسیاری می پذیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.