شناسایی و بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان در استفاده ازبانکداری الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان در استفاده ازبانکداری الکترونیک دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان در استفاده ازبانکداری الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان در استفاده ازبانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان در استفاده ازبانکداری الکترونیک :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
امروزه، تلاش بسیاری برای پیشرفت ابزارهای مدیریت کیفیت و فرهنگ مشتریگرایی توسط محققان ومدیران میشود که نشان میدهد وفاداری مشتریان، مهمترین شاخص موفقیت سازمانها و سودآوری بهتر است؛ لذا این پژوهش به شناسایی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مشتریان بانک پرداخته که عبارتنداز شهرت، کیفیت خدمات، ارزش درک شده، اعتماد و عادت. این پژوهش به لحاظ روش، توصیفی- پیمایشی، به لحاظ هدف، کاربردی و گردآوری اطلاعات به دو روش کتابخانهای و میدانی با استفاده از پرسشنامه استاندارد بوده است. جامعه آماری، دارندگان حساب بانک مسکن در استان مازندران به تعداد۴۰۰۰۰ نفر، حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان، تعداد ۳۸۱ نفر و روش نمونهگیری، تصادفی ساده می باشد. نتایج نشان میدهد وفاداری مشتریان با متغیرهای شهرت، کیفیت خدمات، ارزش درک شده، اعتماد و عادت، رابطه مثبت و معناداری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.