تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساو بر احساس تعلق به مدرسه در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان سراب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساو بر احساس تعلق به مدرسه در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان سراب دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساو بر احساس تعلق به مدرسه در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان سراب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساو بر احساس تعلق به مدرسه در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان سراب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساو بر احساس تعلق به مدرسه در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان سراب :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تاثیر استفاده از روش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساو بر احساس تعلق به مدرسه در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان سراب می باشد. این تحقیق از نوع شبه آزمایشی با گروه کنترل و آزمایش است. جامعه ی آماری این تحقیق شامل کلیه مدارس دوره دوم متوسطه شهر سراب(۱۵مدرسه) در سالتحصیلی ۹۴-۹۳ است. به روش نمونه گیری خو شه ای چند مرحله ای ۲مدرسه به صورت تصادفی انتخاب و از بین این دو آموزشگاه چهار کلاس به عنوان نمونه به تصادف انتخاب شدند. برای اندازه گیری احساس تعلق به مدرسه از پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه بتی، بری و وات(۲۰۰۵ (استفاده شده است. روایی محتوایی این پرسشنامه به وسیله اساتید مجرب تایید شده است و پایایی ابزار به روش آلفای کرونباخ ۸۱/۰ به دست آمده است. برای تحلیل داده ها از روش تحلیل کوواریانس استفاده شده است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که استفاده از روش یادگیری مشارکتی جیکساو دارای تاثیر معنادار در سطح ۰۵/۰ بر احساس تعلق به هم سالان، مشارکت در مدرسه و جامعه می باشد. همچنین استفاده از این روش یادگیری در این پژوهش باعث افزایش نمره کل محاسبه شده بر احساس تعلق به مدرسه در سطح ۰۵/۰ می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.