بررسی تاثیر سرمایه فکری، نوآوری سازمانی و بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان:مورد مطالعه مدیریت امور نخبگان و شبکه همکاران سازمان اتکا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر سرمایه فکری، نوآوری سازمانی و بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان:مورد مطالعه مدیریت امور نخبگان و شبکه همکاران سازمان اتکا دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر سرمایه فکری، نوآوری سازمانی و بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان:مورد مطالعه مدیریت امور نخبگان و شبکه همکاران سازمان اتکا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سرمایه فکری، نوآوری سازمانی و بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان:مورد مطالعه مدیریت امور نخبگان و شبکه همکاران سازمان اتکا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر سرمایه فکری، نوآوری سازمانی و بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان:مورد مطالعه مدیریت امور نخبگان و شبکه همکاران سازمان اتکا :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی تاثیر سرمایه فکری، نوآوری سازمانی و بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان مدیریت امور نخبگان وشبکه همکاران سازمان اتکا انجام شده است. جهت انجام این پژوهش از روش پژوهش کاربردی)از نظر هدف( و توصیفی –پیمایشی)از نظر گردآوری داده ها( استفاده شد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان بخش مدیریت امور نخبگان و شبکههمکاران سازمان اتکا می باشند. ابزار جمع آوری داده های پژوهش شامل پرسشنامه سرمایه فکری) ۱۰ سوال(، نوآوریسازمانی) ۶ سوال(، بازاریابی داخلی) ۱۳ سوال( و عملکرد کارکنان) ۶ سوال( بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش مدلسازی معادلات ساختاری و رویکرد مبتنی بر کواریانس استفاده شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد کهسرمایه فکری، نوآوری سازمانی و بازاریابی داخلی تاثیر مثبتی بر عملکرد کارکنان مدیریت امور نخبگان و شبکه همکارانسازمان اتکا دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.