بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با نقش متغیر میانجی مشتری گرایی و بازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملی استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با نقش متغیر میانجی مشتری گرایی و بازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملی استان مازندران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با نقش متغیر میانجی مشتری گرایی و بازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با نقش متغیر میانجی مشتری گرایی و بازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با نقش متغیر میانجی مشتری گرایی و بازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملی استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با نقش متغیر میانجی مشتری گرایی وبازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملی استان مازندران بوده است.روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی از نوع همبستگی بوده است.جامعه آماری پژوهش حاضر کارکنان شعب بانک ملی استانمازندران به تعداد ۱۵۹۷ نفر بوده است که با استفاده از جدول گرجسی و مورگان تعداد ۳۰۳ نفر به عنوان حجم نمونه و به روش نمونه گیری طبقه ای ساده با تخصیص متناسب انتخاب شدند.تحقیق حاضر شامل سهفرضیه اصلی و شش فرضیه فرعی بوده است.نتایج تحقیق نشان داد که :فرضیه تحقیق نشان داد که بازاریابیداخلی بر عملکرد سازمان به واسطه متغیرهای بازاریابی رابطه مند و مشتری گرایی با میزان اثر کل ۰.۴۸ تاثیر گذار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.