بررسی تاثیر ارزش برند بر اعتماد مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر ارزش برند بر اعتماد مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر ارزش برند بر اعتماد مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش برند بر اعتماد مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش برند بر اعتماد مشتریان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
آنچه در نهایت موجب می شود مشتریان خاطره خوبی از یک سازمان داشته باشند، احساس خوشایندنسبت به برند است. هرچه یک برند خوشنام تر باشد و توانسته باشد بیشتر اعتماد مشتریان را جلب کند، موفق تر است. به همین دلیل این پژوهش بر آن است تا رابطه بین ارزش برند و اعتماد مشتریان رابررسی کند. این تحقیق از نظر هدف کاربردی بوده و از نظر روش توصیفی پیمایشی است. دادههای – مورد نیاز برای این پژوهش بوسیله پرسشنامه استاندارد گردآوری شده است. جامعه آماری برای بررسی این تحقیق کلیه مشتریان محصولات اپل در مرکز خرید علاءالدین و پایتخت تهران هستند و حجم نمونهمورد استفاده در آن با توجه به فرمول تعیین حجم نمونه در جامعه نامحدود با سطح اطمینان ۵۹ % تعداد ۳۸۴ نفر برآورد شده است. برای آزمون فرضیهها از تکنیک تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. آزمونهای دیگری نظیر کولموگروف اسمرینوف، آزمون – KMO و تحلیل عاملیتاییدی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. یافته های این تحقیق حاکی از آن است که رابطه معنی دار و مثبتی میان ارزش برند بر اعتماد مشتریان نسبت به برند وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.