مروری بر تاثیر مراحل معاشرت در نمایشگاههای تجاری بر کیفیت تعاملات تجاری آینده با رویکرد بازاریابی رابطه مند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر تاثیر مراحل معاشرت در نمایشگاههای تجاری بر کیفیت تعاملات تجاری آینده با رویکرد بازاریابی رابطه مند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر تاثیر مراحل معاشرت در نمایشگاههای تجاری بر کیفیت تعاملات تجاری آینده با رویکرد بازاریابی رابطه مند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر تاثیر مراحل معاشرت در نمایشگاههای تجاری بر کیفیت تعاملات تجاری آینده با رویکرد بازاریابی رابطه مند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر تاثیر مراحل معاشرت در نمایشگاههای تجاری بر کیفیت تعاملات تجاری آینده با رویکرد بازاریابی رابطه مند :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از سکوهای بسیار مهم در معرفی و شناسایی تواناییها و قابلیت های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی، نمایشگاهها میباشد. نمایشگاه مرکزی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری است. حضور در نمایشگاههای تجاری فرصتی را برای معاشرت با مشتریان و شرکتهای دیگر فراهم می آورد. در این میان شرکت ها علاوه برمعاشرت با مشتریان، به دنبال بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود نیز هستند. اما با گسترش رقابت و اشباعشدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکتها با این واقعیت روبرو شدند که امروزه دیگر مانندگذشته با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای درحال رشد روبرو نیستند. امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و شرکتها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار ثابت یا رو به کاهش باید مبارزه کنند، بنابراین هزینههای جذب مشتریانجدید رو به افزایش نهاده است. به همین جهت استفاده از سیستم بازاریابی رابطهمند از هنرهای مهم کسب و کار امروز است و برای حفظ مشتریان کلیدی )سود آور( موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. لذا این پژوهش، که ازنوع کتابخانه ای است با مروری بر ۶ مدل بازاریابی رابطه مند به بررسی تاثیرات مراحل معاشرت بر کیفیت تعاملات در نمایشگاههای تجاری می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.