عوامل موثر بر ارتقای کیفیت رابطه شرکتهای غرفه دار در نمایشگاهها با برپاکنندگان نمایشگاهها مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط استان قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر ارتقای کیفیت رابطه شرکتهای غرفه دار در نمایشگاهها با برپاکنندگان نمایشگاهها مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط استان قزوین دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر ارتقای کیفیت رابطه شرکتهای غرفه دار در نمایشگاهها با برپاکنندگان نمایشگاهها مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط استان قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر ارتقای کیفیت رابطه شرکتهای غرفه دار در نمایشگاهها با برپاکنندگان نمایشگاهها مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط استان قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر ارتقای کیفیت رابطه شرکتهای غرفه دار در نمایشگاهها با برپاکنندگان نمایشگاهها مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط استان قزوین :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

یکی از مهم ترین کاربردهای نمایشگاهها نقش اساسی آنها به عنوان پلتفرم هایی بهمنظور معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات و به عنوان مکانی برای شناسایی گرایش ها و جهتگیریهای صنعتی خاص در مقطع زمانی خاص میباشد. در این میان روابط میان غرفهداران و برگزارکنندگاننمایشگاهها میتواند یکی از عوامل مهم در زمینه موفقیت یک نمایشگاه باشد. زیرا مبنای نمایشگاهها، شرکتهای حاضر در آن میباشند. برمبنای پژوهشهای پیشین، کیفیت رابطه متشکل از سه بعد رضایت، تعهد و اعتماد میباشد. پژوهش حاضر این سه بعد اساسی را به عنوان ابعاد کیفیت رابطهدر نظر گرفته و در پی آن است تا به این سوال اساسی پاسخ گوید که ویژگیهای برپاکنندگان نمایشگاه و کیفیت خدمات دریافت شده از سوی غرفه داران چه تاثیری بر کیفیت روابط دوطرفه داشته و این کیفیت رابطه چگونه میتواند منجر به توسعه وفاداری گردد. پژوهش حاضرمطالعهای کاربردی بوده و جامعه آماری آن مدیران و مسیولان نمایشگاه شرکت های کوچک و متوسط استان قزوین است و تعداد نمونه ۲۰۳ نفر می باشد. از طریق مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار نسخه ۹۹ دادهها مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند و نتایج AMOSبه دست آمده نشان داد که اندازه شبکه کسب وکاری با رضایت، اعتماد و درک غرفه داران از کیفیت خدمات ارتباط معناداری دارد؛ اما رابطه درک غرفه داران از کیفیت خدمات با اعتماد غرفه داران مورد تایید قرار نگرفت. همچنین مشخص شد که درک غرفهداران از کیفیت خدمات با رضایتغرفه داران، رضایت غرفهداران با اعتماد و تعهد غرفه داران و نیز اعتماد غرفه داران با تعهد غرفه داران رابطه مستقیم و معناداری دارد. اما رابطه رضایت، اعتماد و تعهد غرفه داران به عنوان ابعاد کیفیت رابطه و وفاداری غرفه داران مورد تایید قرار نگرفت. مبتنی بر نتیجهحاصل شده، اندازه شبکه کسب و کاربه عنوان مجموعهای توانمندیهای شرکت برگزارکننده نمایشگاه دارای نقشی مهم در گسترش روابط میان غرفه داران و برگزارکنندگان نمایشگاه و توسعه وفاداری غرفه داران میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.