طراحی مدل مناسب مدیریت تجربه مشتری با تاکید برشاخصهای مرتبط درحوزه خدمات بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل مناسب مدیریت تجربه مشتری با تاکید برشاخصهای مرتبط درحوزه خدمات بانکی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل مناسب مدیریت تجربه مشتری با تاکید برشاخصهای مرتبط درحوزه خدمات بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل مناسب مدیریت تجربه مشتری با تاکید برشاخصهای مرتبط درحوزه خدمات بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل مناسب مدیریت تجربه مشتری با تاکید برشاخصهای مرتبط درحوزه خدمات بانکی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش طراحی مدل مناسب مدیریت تجربه مشتری با تاکید برشاخصهای مرتبط درحوزه خدمات بانکی میباشد . روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع کیفی میباشد. تکنیک مورد استفاده برای گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها نیز، روش مبتنی بر تیوری داده بنیاد تعیین شد. در رویکرد تیوری داده بنیاد در این پژوهش از روش کدگذاری باز، محوری و انتخابیاستفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس داده های به دست آمده از مطالعات میدانی و کتابخانه ای انجام گردید. بطور کلی در این بخش ابتدا اطلاعات و داده ها بصورت کدهای باز از طریق مصاحبه های تخصصی با خبرگان دانشگاه و صنعت جمع آوریگردید، سپس از طریق برقراری ارتباط بین مقولات خرد و کلان، داده های تحقیق طبقه بندی و پالایش شد و در نهایت اعتبار سنجی و ویرایش نهایی شد. در الگوی پیشنهادی سه بعد تجربه برند،تجربه خدمات )ارایه دهنده خدمات(، تجربه پس از مصرف بعنوان ابعاد اصلی ارایه شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.