شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در تجارت موبایل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در تجارت موبایل دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در تجارت موبایل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در تجارت موبایل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در تجارت موبایل :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

برند یکی از مهمترین عناصر بازاریابی و موفق در تجارت میباشد و تصویری است که حوزه خود را با همهی ابعادش معرفی میکند و عاملی برای تمایز درتجارت است. در دنیای رقابتی امروزی، داشتن مزیت رقابتی امری کلیدی برای هر شرکتی است. یکی از مهمترین و غیرقابل تقلیدترین داراییهای هر شرکتی، ارزش ویژه نام و نشان تجاری آن است. ارزیابی پیامدها و نتایجمدیریت ارزش ویژه برند یکی از مهمترین موضوعات عصر حاضر است. با توجه به تحول در عرصه کسب و کار، این حوزه بیشتر به سمت تجارت موبایلی گرایش پیدا کرده که آن هم ناشی از افزایش آمار مشترکین موبایل است. بررسی این آمارها نشان می-دهد که قدرت نفوذ این پدیده در بین مردم حتی از اینترنت هم بیشتر بوده است و در حال افزایش میزان مطلوبیت خود در بین کاربران میباشد. طبیعی است که این افزایش شمار کاربران صرفا به دلیل امکان مکالمه با این ابزار حاصل نشده است،تحولی که این ابزار در سایر علوم از جمله بانکداری، تجارت و خدمات عمومی پدید آورده تاثیر بسزایی در این امر داشته است. در نتیجه محبوبیت تجارت موبایل در حال افزایش است از این رو پیش بینی میشود که در آینده تجارت موبایلی دارای نفوذ قابل توجهی در کسب و کار و جامعه شود. این مقاله سعی دارد تاثیر ارزش ویژه برند در حوزه تجارت موبایل بررسی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.