بررسی عوامل تاثیر گذار بر اعتبار نام تجاری از نظر مشتری وتاثیر آن بر قصد خرید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیر گذار بر اعتبار نام تجاری از نظر مشتری وتاثیر آن بر قصد خرید دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیر گذار بر اعتبار نام تجاری از نظر مشتری وتاثیر آن بر قصد خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیر گذار بر اعتبار نام تجاری از نظر مشتری وتاثیر آن بر قصد خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیر گذار بر اعتبار نام تجاری از نظر مشتری وتاثیر آن بر قصد خرید :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی عوامل تاثیر گذار بر اعتبار نام تجاری از نظر مشتری و تاثیر آن بر قصد خرید پرداخته شده است. برای بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کلموگروف اسمیرنوف و پیشبینی اثرات متغیر مستقل بر روی متغیر وابسته از آزمون های معادلات ساختاری و به طور اخص تکنیک تحلیل مسیر استفاده شده است. تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش با کمک نرمافزارهایSPSS و Lisrel شده است. پژوهش در بین مصرف کنندگان محصول مینو در تهران میباشد. که تمامی مقاطع تحصیلی، تمامی سنین و هر دو جنسیت )مرد و زن( در شامل آن میباشد. در این پژوهش از روش نمونهگیری در دسترس استفاده شدهاست. ۱۶۳ پرسشنامه در اختیار آنها قرار گرفته است. نتایج این پژوهش نشان داد که تعهد کیفیت نام تجاری بر اعتبار برند، قدمت نام تجاری بر اعتبار برند ، اعتبار برند بر قصد خرید تاثیر مستقیم و مثبت دارد. همچنین مشخص گردید که اصالت برندبر اعتبار برند هیچ تاثیری ندارد. نتایج این تحقیق برای مدیران شرکت های که در مدیریت برند خود، دنبال اطلاعات هستند، مفید فایده می باشد. وجود پرسشنامه خود باعث می شد که برای هر یک از آزمودنیها محدودیتی ایجاد شود. همچنین به علت کمبود بودجه و زمان، تنها به بررسی پژوهش در میان مصرف کنندگان محصول مینو در تهران پرداخته شد. که این مسیله منجر به محدود شدن جامعه آماری پژوهش شده است..

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.