بررسی تاثیر نام و نشان تجاری اسلامی بر ابعاد ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نام و نشان تجاری اسلامی بر ابعاد ارزش ویژه برند دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نام و نشان تجاری اسلامی بر ابعاد ارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نام و نشان تجاری اسلامی بر ابعاد ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نام و نشان تجاری اسلامی بر ابعاد ارزش ویژه برند :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر از نظر هدف یک تحقیق کاربردی است و از نظر چگونگی دستیابی به دادهها از تحقیقات توصیفی به شمار میآید بر این اساس ۴ شاخص وفاداری به برند آگاهی از برند کیفیت اداراکشده و تداعی همخوانی برند با نیازهای مصرفکننده بر اساس مدل آکر و با استفاده از تحقیقات کتابخانهای و پرسشنامه محققساخته مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری موردپژوهش حاضر خبرگان تجارت مواد غذایی هستند از این رو ۳۰ شرکت به عنوان پایلوت در نظر گرفته شدند که کارشناسان خبره آنها جمعا ۲۷۰ نفر بود. که با استفاده از جدول مورگان نمونه تحقیق تعیین شد و تعداد ۱۵۹ نفر به عنوان نمونه انتخابگردید. فرضیات تحقیق از طریق آزمون دو جملهای )نسبت( مورد آزمون قرار گرفت. نتایج حاصل از این تحقیق نشان میدهند که شاخصهای وفاداری به برندآگاهی از برند کیفیت اداراک شده از برند و در نهایت تداعی همخوانی برند با نیازهای مصرف- کنندگان، مهمترین شاخصها برای موفقیت برندسازی و برندسازی اسلامی محسوب میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.