بررسی ارتباط اهداف قیمتگذاری با روشهای قیمتگذاری در گستره خدمات بیمه مورد مطالعه: بیمه البرز استان کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط اهداف قیمتگذاری با روشهای قیمتگذاری در گستره خدمات بیمه مورد مطالعه: بیمه البرز استان کرمان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط اهداف قیمتگذاری با روشهای قیمتگذاری در گستره خدمات بیمه مورد مطالعه: بیمه البرز استان کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط اهداف قیمتگذاری با روشهای قیمتگذاری در گستره خدمات بیمه مورد مطالعه: بیمه البرز استان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط اهداف قیمتگذاری با روشهای قیمتگذاری در گستره خدمات بیمه مورد مطالعه: بیمه البرز استان کرمان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش تعیین روش های قیمت گذاری مورد استفاده در شرکت خدماتی بیمه البرز و همچنین بررسی ارتباط بین اهداف قیمت گذاری و روش های قیمت گذاری آن شرکت می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی بوده و از لحاظ روش توصیفی، همبستگی است. برای این منظور پرسشنامه ای مشتمل بر دو قسمت طرحی گردیده کهدر قسمت اول ۸ هدف قیمت گذاری و در قسمت دوم ۳ روش قیمت گذاری به وسیله طیف لیکرت مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش کارشناسان دفاتر بیمه البرز استان کرمان که شامل ۴۳۲ نفر می باشد و حجم نمونه بااستفاده از فرمول کوکران تعداد ۲۰۳ نفر انتخاب شده است. روایی و پایایی پرسشنامه تایید شد. در این تحقیق از آمار توصیفی جهت توصیف جامعه و از آمار استباطی با استفاده از نرم افزار آماری اس پی اس اس جهت تحلیل داده ها از طریق ضریب همبستگی کندال و اسپیرمن استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که بین اهداف قیمتگذاری با روشهای قیمت گذاری در گستره خدمات بیمه البرز استان کرمان رابطه معنی داری وجود دارد. پیشنهاد می گردد که شرکت بیمه البرز با توجه به اهداف قیمت گذاری )ثبات در بازار، اهداف مرتبط با مشتری، اهداف مرتبط با سهمبازار، اهداف مرتبط با رقابت، اهداف مرتبط با خدمات، اهداف مالی، اهداف مرتبط با دستیابی به سود وفروش قابل قبول،اهداف مرتبط با بیشینه نمودن سود وفروش( روش قیمت گذاری خود را مناسب انتخاب نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.