بررسی اثرات بازاریابی داخلی بر گرایش های رفتاری مصرف کننده . مطالعه موردی : شرکت پلی اکربل ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات بازاریابی داخلی بر گرایش های رفتاری مصرف کننده . مطالعه موردی : شرکت پلی اکربل ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات بازاریابی داخلی بر گرایش های رفتاری مصرف کننده . مطالعه موردی : شرکت پلی اکربل ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات بازاریابی داخلی بر گرایش های رفتاری مصرف کننده . مطالعه موردی : شرکت پلی اکربل ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات بازاریابی داخلی بر گرایش های رفتاری مصرف کننده . مطالعه موردی : شرکت پلی اکربل ایران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در تحقیق موجود به بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر گرایش های رفتاری مصرف کننده با در نظر گرفتن ( ادراک از برنامه های بازاریابی داخلی،رضایت شغلی و هویت سازمانی) در شرکت پلی اکریل ایران پرداخته شده است. . این تحقیق به صورت تجربی به بررسی این مسیله میپردازد که آیا تجربه ی کارمندان خط مقدم از برنامه های بازاریابی داخلی می تواند بر درک آنها از گرایش به بازاریابی داخلی تاثیر بگذارد یا خیر ، و در عوض آیا تاثیری بر هویت سازمانی و رضایت شغلی ودر نهایت گرایشهای رفتاری مصرف کننده دارد یا خیر.تحقیق حاضر در شرکت پلی اکریل ایران انجام گرفته است. بر اساس یافته های حاصل از تحقیق اثبات شد که ادراک از برنامه های بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و هویت سازمانی تاثیر دارد. در فرضیه ها بازاریابی داخلی بر ادراک از برنامه های بازاریابی داخلی تاثیر دارد و رضایت شغلی بر گرایش های رفتاری مصرف کننده تاثیر دارد و همچنین هویت سازمانی بر گرایش های رفتاری مصرف کننده تاثیر دارد . با بدست آمدن سطح معنا داری بالاتر از ۰۵/۰در یافتیم که هر سه فرضیه رد میشوند ، ولیکن درفرضیه های ادراک از برنامه های بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی تاثیر داردو ادراک از برنامه های بازاریابی داخلی بر هویت سازمانی تاثیر دارد با توجه به اینکه سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ حاصل شد هر دو فرضیه تایید شدند. پژوهش حاضر از نظر هدف در حیطه تحقیقات کاربردی می باشد و با توجه به اینکه در این پژوهش از روشهای مطالعه کتابخانه ای و نیز روشهای میدانی نظیر پرسشنامه استفاده شده است، میتوان بیان کرد که پژوهش حاضر بر اساس ماهیت و روش، یک پژوهش توصیفی- پیمایشی است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.