ارزیابی فروش اینترنتی بیمه عمر و ایده های خلاقانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی فروش اینترنتی بیمه عمر و ایده های خلاقانه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی فروش اینترنتی بیمه عمر و ایده های خلاقانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی فروش اینترنتی بیمه عمر و ایده های خلاقانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی فروش اینترنتی بیمه عمر و ایده های خلاقانه :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در ایران تنوع محصول بیمه ای بی معنی است و همه شرکت های بیمه یک نوع بیمه را با شرایط شاید متفاوت ارایه می کنند که این شرایط گاهی متمایزبودن آن شرکت را نشان می دهد .لذا شاید بتوان گفت که نوآوری در مفهوم بازاریابی و فروش غالب بیمه الکترونیک می تواند تجلی پیدا کنند .شرکت های بیمه ای نگرشی مثبت نسبت به تجارت الکترونیک داشته و اغلب آنها تجارت الکترونیک را بصورت یک فرصت قلمداد کرده و معتقدند که بکارگیری تجارت الکترونیک تاثیر مثبتی بر وضعیت بیمه کشور خواهد داشت . توسعه صنعت بیمه در ایران باوجود ظرفیت ها و قابلیت های گسترده در کشور با موانع بسیارب از جمله کمبودمتخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات کمی نیروی انسانی ماهرو خبره در زمینه تجارت الکترونیک و آمادهنبودن سایر بخش های پشتیبان مانند و پول الکترونیکی و شبکه مخابراتی ،…. روبرو است .هدف از این مقاله بررسی میزان استفاده از اینترنت درخدمت بیمه و تاثیر آن برعملکرد بازاریابی بیمه عمر است و نتایج حاصله نشان می دهد که افزایش ایده نو و خلاقانه استفاده از اینترنت در صنعت بیمه باعث افزایش عملکرد بازاریابی بیمه عمر می شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.