اثر پیوندهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر پیوندهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر پیوندهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر پیوندهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر پیوندهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با به بررسی اثر پیوندهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان پرداخته است. بر این اساس پژوهش حاضر از لحاظ هدف پژوهشی کاربردی پیمایشی است که در راستای پاسخگویی به پرسش اصلی پژوهش چگونه پیوندهای بازاریابی رابطهمند میتوانند بر کیفیت -خدمات، کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان بیمه عمر در استان گیلان را تحت تاثیر قرار دهند مشتریان کلیه برندهای بیمه عمر در استان گیلان را به عنوان جامعه آماری پژوهش، و ۳۹۰ نفر از مشتریان این شرکتهای بیمه را به عنوان نمونه آماری پژوهش انتخاب و مورد بررسی قرار دادند. دادههایپژوهش ازطریق ابزار پرسشنامه که روایی آن به روش تحلیل محتوایی و پایایی آن به روش آلفای کرونباخ تایید گردیده بود جمعآوری گردید. داده های جمع آوری شده از طریق معادلات ساختاری با استفاده از دو نرم افزار Spss و Smart PLS تجزیه و تحلیل گردید. نتایج حاصل از تحلیل نشان داد که هر سه پیوند بازاریابی رابطهمند )مالی، اجتماعی و ساختاری( بر متغیرهای کیفیت خدمات، کیفیت رابطه و وفاداری مشتری تاثیر مثبت و معنی دار داشته است. ضمن اینکه رابطه بین کیفیت خدمات با کیفیت رابطه و رابطه بین کیفیت رابطه با وفاداری مشتریان بیمه عمر در استان گیلان تایید گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.