خصوصیات شیارشدگی و خزش دینامیکی مخلوط آسفالتی اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن (PET)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خصوصیات شیارشدگی و خزش دینامیکی مخلوط آسفالتی اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن (PET) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خصوصیات شیارشدگی و خزش دینامیکی مخلوط آسفالتی اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن (PET)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خصوصیات شیارشدگی و خزش دینامیکی مخلوط آسفالتی اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن (PET)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خصوصیات شیارشدگی و خزش دینامیکی مخلوط آسفالتی اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن (PET) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

شیارشدگی یکی از مهمترین انواع خرابی های روسازی انعطاف پذیر است که سالیانه بخش عمده ای از هزینه های تعمیر و نگهداری راه ها، صرف ترمیم آن ها می گردد. افزایش میزان تغییر شکل های ماندگار که خود منجر به افزایش عمق شیار می گردد، می تواند مشکلات جبران ناپذیری را در روسازی ایجاد کند. این نوع خرابی قابلیت بهره برداری را کاهش داده و خطر تاثیرات رطوبت و یخ زدگی را به علت تجمع آب در شیار جای چرخ، افزایش می دهد. از جمله افزودنی هایی که برای افزایش مقاومت آسفالت در برابر شیارشدگی بسیار کاربردی هستند استفاده از الیاف ها و مواد پلیمری می باشد. هدف از این تحقیق آزمایشگاهی، بررسی امکان استفاده از الیاف پلی اتیلن ترفتالات (PET) در مخلوط های آسفالتی در جهت بهبود خواص شیارشدگی و خزش دینامیکی می باشد. برای این منظور مقادیر مختلف الیاف پت ( ۰/۲ و ۰/۴ درصد وزن کل مصالح ) با قطر ۱۵ در واحد دنیر معادل ۱۹/۶ میکرومتر در برش ۳۲ میلی متر با روش خشک به مخلوط آسفالتی اضافه شد و آزمایش های شیارشدگی توسط دستگاه شبیه ساز ویلتراک هامبورگ و آزمایش خزش دینامیکی در دمای ۵۰ درجه سانتی گراد ، انجام گردید.نتایج نشان داد که افزودن الیاف به میزان ۰/۲ و ۰/۴ درصد وزنی و با مشخصاتی که در بالا به آن اشاره شد، به میزان کمی باعث افزایش تعداد سیکل گسیختگی در آزمایش خزش دینامیکی و کاهش عمق شیار در آزمایش شیارشدگی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.