تاثیر فاصله ی ورودی و خروجی رمپ ها درمقاطع تداخلی بر میزان تاخیر وسایل درحجم های ترافیکی مختلف با استفاده ازنرم افزارAimsun
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر فاصله ی ورودی و خروجی رمپ ها درمقاطع تداخلی بر میزان تاخیر وسایل درحجم های ترافیکی مختلف با استفاده ازنرم افزارAimsun دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر فاصله ی ورودی و خروجی رمپ ها درمقاطع تداخلی بر میزان تاخیر وسایل درحجم های ترافیکی مختلف با استفاده ازنرم افزارAimsun کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فاصله ی ورودی و خروجی رمپ ها درمقاطع تداخلی بر میزان تاخیر وسایل درحجم های ترافیکی مختلف با استفاده ازنرم افزارAimsun،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر فاصله ی ورودی و خروجی رمپ ها درمقاطع تداخلی بر میزان تاخیر وسایل درحجم های ترافیکی مختلف با استفاده ازنرم افزارAimsun :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
بزرگراه ها از شریان های مهم درحمل و نقل محسوب می شوند که روانی جریان خودروها درآنها وابسته به عوامل مختلفی از جمله فاصله ی ورودی و خروجی هاست. در این مقاله به بررسی عملکرد مقاطع تداخلی در فاصله ی ورودی و خروجی متفاوت پرداخته می شود. هندسه فرضی مورد تحقیق یک بزرگراه سه خطه که دارای ورودی و خروجی یک خطه است می باشد. شبیه سازی در فاصله ی ورودی و خروجی و حجم های متفاوت ترافیکی در نرم افزار aimsun صورت گرفته و میزان تاخیرها برداشت گردیده است. نتایج نشان داد هرچه فاصله بین ورودی و خروجی ها افزایش یابد و یا میزان حجم-ها کاهش یابد، میزان تاخیرها کاهش و سرعت ها افزایش می یابد. کاهش میزان تاخیر در حجم های بالا با زیاد شدن فاصله ی ورودی و خروجی، بیشتر است. شدت این کاهش درمیزان تاخیر، در فاصله های بزرگتر از ۱۰۰۰ متر به یک باره کاهش می یابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.