بررسی عوامل مشترک آسیب شناسی معابر شهری و ایمنی ترافیک با رویکرد پدافند غیر عامل (مطالعه موردی:منطقه چهار تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مشترک آسیب شناسی معابر شهری و ایمنی ترافیک با رویکرد پدافند غیر عامل (مطالعه موردی:منطقه چهار تهران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مشترک آسیب شناسی معابر شهری و ایمنی ترافیک با رویکرد پدافند غیر عامل (مطالعه موردی:منطقه چهار تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مشترک آسیب شناسی معابر شهری و ایمنی ترافیک با رویکرد پدافند غیر عامل (مطالعه موردی:منطقه چهار تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مشترک آسیب شناسی معابر شهری و ایمنی ترافیک با رویکرد پدافند غیر عامل (مطالعه موردی:منطقه چهار تهران) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بر مبنای تیوری پنج حلقه ی جان واردن (Jahn A.Worden) حمل و نقل و زیر ساخت های مواصلاتی (معابر شهری) یکی از پنج حلقه اساسی ساختار یک کشور محسوب میشوند که در صورت بروز بحران مانند زلزله ،میتواند ساختار کشور را تهدید کند.لذا مطالعه پیرامون مباحثی که باعث ثبات این حلقه میشود میتواند دارای اهمیت باشد.در همین راستا مطالعه پیرامون آسیب شناسی معابر شهری و عوامل موثر بر آن که بر گرفته از ضوابط پدافند غیر عامل میباشد میتواند در این زمینه مفید ارزیابی شود.لذا با توجه به تعدادی از عوامل موثر بر آسیب شناسی معابر شهری و عوامل موثر بر ایمنی ترافیک که دارای تعریف و نسبت اشتراکی هستند میتوان مدلی برای ارزیابی موضوع طراحی نمود.برای همین با توجه به چهار عامل مشترک وضعیت سلسله مراتب معبر، وضعیت ترافیکی معبر، وضعیت کف معبر(روسازی) و همچنین توزیع کاربری پیرامون معبر، مدلی تحت روش تحلیل سلسله مراتبی(AHP) تعریف شده است.برای بررسی عامل وضعیت سلسله مراتب معبر از الگوی توزیع مناسب سلسله مراتب معابر بر گرفته از نشریه ۴۱۵ ،عامل وضعیت ترافیکی معبر از نرم افزار شبیه ساز ترافیکی AIMSUN ،عامل وضعیت کف معبر(روسازی) از سیستم PAVER و وضعیت کاربری پیرامون معابر از سازگاری و تردد کاربری استفاده شده است که این بررسی در معابر پیرامون میدان الغدیر نارمک در منطقه ۴ تهران صورت گرفته است.در نهایت با تعریف عوامل به عنوان معیار و سناریوهای تغییر در روش AHP ،مدل تحلیل شده است که در نتیجه ،عامل وضعیت ترافیکی دارای اهمیت بیشتر از سایر عوامل میباشد و همچنین با استفاده از اعمال سناریو پیشنهادی بعد از شبیه سازی مجدد شاهد بهتر شدن وضعیت ترافیکی به صورت شایان هستیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.