تاثیر بکارگیری آمیخته بازاریابی( توزیع و ترفیع) بر توسعه صادرات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بکارگیری آمیخته بازاریابی( توزیع و ترفیع) بر توسعه صادرات دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بکارگیری آمیخته بازاریابی( توزیع و ترفیع) بر توسعه صادرات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بکارگیری آمیخته بازاریابی( توزیع و ترفیع) بر توسعه صادرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بکارگیری آمیخته بازاریابی( توزیع و ترفیع) بر توسعه صادرات :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر تعیین تاثیر بکارگیری آمیخته بازاریابی بر افزایش میزان صادرات محصولات کشاورزی استان اصفهان میباشد. تحقیق حاضر از لحاظ روش تحقیق توصیفی و از لحاظ هدف از نوع کاربردی است. جامعه آماری پژوهش حاضر، صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان میباشد که بر اساس آمار جمعا ۲۵۰ نفر میباشد. از روش نمونهگیری تصادفی طبقهای استفاده شده است. حجم نمونه نیز با استفاده از فرمول کوکران ۱۴۸ نفر مشخص گردیده است. به منظور جمع آوری دادهها از دو پرسشنامه استفاده شده است.پرسشنامه پیش ساخت استاندارد براساس مدل آمیخته بازاریابی کاتلردارای ۲مولفه (تبلیغات و توزیع) با۱۲گویه و از پرسشنامه پیش ساخت مادسیچ (۲۰۰۳ (دارای ۱۲ سیوال برای سنجش توسعه صادرات که هر دو پرسشنامه در مطالعات قبلی استفاده شده و دارای روایی میباشند، پایایی انها نیز با کمک ضریب آلفای کرونباخ اندازهگیری شده است. پرسشنامههای فوق دارای طیف پنج گزینهای مقیاس لیکرت هستند. دادههای گردآوریشده از طریق پرسشنامه، وارد سیستم نرم افزار spss19 گردید. برای تحلیل استنباطی متغیرها به منظور تجزیه و تحلیلآماری دادهها از آزمونهای مختلف آماری شامل آزمون کلموگروف اسمیرنوف و رگرسیون خطی استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد، فرضیه اصلی یعنی بین عوامل آمیخته بازاریابی و افزایش صادرات همبستگی وجود دارد و عوامل آمیخته بازایابی و مولفههای آن بر توسعه صادرات تاثیرگذار هستند. بیشترین تاثیرگذاری به ترتیب عنصر توزیع سپس عنصر ترفیع را بر میزان صادرات محصولات کشاورزی دارند. یکی از مثبتترین تحولات در فضای دیپلماسی بینالمللی به سود مسلمانان که مانند آن را شاید دهها سال بود مشاهده نکرده بودیم، پیدایش و توسعه صنعت حلال با سرعتی نجومی بود؛ سرعتی که حتی هنوز اجازه نداده تا ارزیابی دقیقی از حجم این صنعت در تمام دنیا صورت گیرد. ارقامی که وجود دارد اگرچه دقیق نیستند، اما بسیار قابلتوجه هستند.اتاق بازرگانی دوبی ارزش بازار غذاهای حلال در سال ۲۰۱۳ را حدود ۱,۱ تریلیون دلار ارزیابی کرد. این یعنی در این سال ۶,۱۶ درصد از بازار غذا و نوشیدنی دنیا را بازار حلال به خود اختصاص داده است. این سازمان همچنین تخمین زده که بازار غذای حلال هر سال ۹,۶ درصد رشد خواهد داشت و سال ۲۰۱۸ به رقم ۶,۱ تریلیون دلار خواهد رسید. برخی گزارشهای دیگر نیز ارزش بازار حلال در سال ۲۰۲۲ را معادل ۶,۲ تریلیون دلار تخمین زدهاند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.