ترویج مهارتهای تفکر سطح برتر دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم به کمک نرمافزار جیوجبرا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترویج مهارتهای تفکر سطح برتر دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم به کمک نرمافزار جیوجبرا دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترویج مهارتهای تفکر سطح برتر دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم به کمک نرمافزار جیوجبرا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترویج مهارتهای تفکر سطح برتر دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم به کمک نرمافزار جیوجبرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترویج مهارتهای تفکر سطح برتر دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم به کمک نرمافزار جیوجبرا :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی چگونگی ترویج مهارتهای تفکر سطح برتر با بهکارگیری نرمافزار آموزشی جیوجبرا به عنوان ابزار کمک آموزشی و مقایسهی آن با کلاسهای متداول است. در این راستا، این پژوهش با انتخاب یک گروه آزمایش و یک گروه کنترل، هرکدام مشتمل بر ۳۰ دانش ی آموز پسر به شیوه نمونهگیری تصادفی خوشهای ساده از جامعه آماری دانشآموزان پایه هفتم مدارس پسرانه با امکانات رای ها انه ی مناسب، انجام شده است. در گروه آزمایش، جلسات آموزشی به جای کلا سهای درسی به شیوه سخنرانی، در کارگاه رایانه با استفاده از نرمافزار جیوجبرا به اجرا درآمد . همچنین دانش آموزان موظف به شبیهسازی مسایل و تمرینهای کتاب درسی به عنوان تکلیف شب در نرمافزار بودند. جهت کنترل پیشرفت مهارتهای تفکر سطح برتر در دانشآموزان، در ابتدای دوره آموزشی، پیشآزمون و در انتهای دوره آموزشی پسآزمون برگزار شد . دادهها با آزمون t دو گروه مستقل با کمک نرم افزار آماری SPSS نسخه ۲۰ برای تحلیل رشد هر یک از مهارتهای تفکر سطح برتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج بهدست آمده از تحلیل فرضیههای پژوهش مبنی بر موثرتر بودن آموزش به کمک نرم-افزار جیوجبرا بر رشد و ترویج هر کدام از مهارتهای تفکر سطح برتر نسبت به آموزش به روش کلاسهای متداول به شیوه ی سخنرانی تایید کرد. همچنین در این پژوهش به منظور تبیین کاملتر پدیدهها در فرآیند آموزش و نتیجه گیر ی صحیح، از یافتههای کیفی استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.