بررسی میزان تاثیر دانش و سیستم اتوماسیون نیروی فروش بر هوش رقابتی فروشندگان در نمایندگیهای ایران خودرو در شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر دانش و سیستم اتوماسیون نیروی فروش بر هوش رقابتی فروشندگان در نمایندگیهای ایران خودرو در شهر اصفهان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر دانش و سیستم اتوماسیون نیروی فروش بر هوش رقابتی فروشندگان در نمایندگیهای ایران خودرو در شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر دانش و سیستم اتوماسیون نیروی فروش بر هوش رقابتی فروشندگان در نمایندگیهای ایران خودرو در شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر دانش و سیستم اتوماسیون نیروی فروش بر هوش رقابتی فروشندگان در نمایندگیهای ایران خودرو در شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

نیروی فروش بازوی اجرایی سازمانها درجذب مشتری و فروش کالا یا خدمات است. تمامی تلاشهای واحدهای مختلف سازمان در نتیجه و عملکرد نیروی فروش خلاصه میشود. بنابراین داشتن سیستم اتوماسیون نیروی فروش به سازمان در دستیابی به عملکرد بهتر کمک میکند بنابراین باتوجه به اهمیت موضوع این پژوهش به بررسی میزان تاثیر دانش و سیستم اتوماسیون نیروی فروش بر هوش رقابتیفروشندگان در نمایندگیهای ایران خودرو در شهر اصفهان پرداخته استمی پردازد. جامعه آماری پژوهشحاضر شامل مدیران فروش و بازاریابی نمایندگیهای ایران خودرو در شهر اصفهان می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته میباشد، که روایی آن با استفاده از نظر استاد راهنما، متخصصان و صاحب نظران مدیریت و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۰/۹۲ به دست آمده است.اطلاعات جمع آوری شده بوسیله نرم افزارSPSSاز طریق آزمونهای آماری در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل ازپژوهش بیانگر ان است که همبستگی مثبت ومعناداری میان بین دانشنیروی فروش درباره محصول بر هوش- رقابتی وجود ندارد.درحالی که رابطه مثبت ومعنادار میان سیستم اتوماسیون نیروی فروش،آموزش فناوری اطلاعات ،و پشتیبانی فنی نیرویفروش بر هوشرقابتی وجود دارد. بنابراین استفاده از دانش، سیستم اتوماسیون فروش و پشتیبانی فنی از نیروی فروش نیز میتواند یکی از منابع اصلی رشد بهره وری در هر صنعتی می باشد و استفاده از این سیستم علاوه بر اینکه در کاهش هزینه های مالی و زمانی موثر است.دسترسی سریعتری به اطلاعات مشتریان در مقایسه با سیستمهای سنتی مربوط به دپارتمانهای مختلف ایجاد مینماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.