تاثیر تصویر برند بر وفاداری به برند در محصولات ورزشی شرکت های نایک و آدیداس ازدیدگاه مشتریان ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تصویر برند بر وفاداری به برند در محصولات ورزشی شرکت های نایک و آدیداس ازدیدگاه مشتریان ورزشی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تصویر برند بر وفاداری به برند در محصولات ورزشی شرکت های نایک و آدیداس ازدیدگاه مشتریان ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تصویر برند بر وفاداری به برند در محصولات ورزشی شرکت های نایک و آدیداس ازدیدگاه مشتریان ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تصویر برند بر وفاداری به برند در محصولات ورزشی شرکت های نایک و آدیداس ازدیدگاه مشتریان ورزشی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر تصویر برند بر وفاداری به برند در محصولات ورزشی شرکت های نایک و آدیداس ازدیدگاه مشتریان ورزشی شهر اردبیل بود. روش تحقیق حاضر توصیفی-همبستگی بود. جامعه آماری کلیه مصرف کنندگان کالاهای ورزشی نایک و آدیداس شهر اردبیل بود. نمونه آماری بر اساس جدول مورگان ۲۱۷ نفر تعیین شد. ۱۹۹ نفر از مصرفکنندگان کالاهای ورزشی نایک و آدیداس شهر اردبیل، بصورت داوطلبانه پرسشنامه های استاندارد ۲۳ گویه ای تصویر برند واهی و پسوان(۲۰۰۶ (و پرسشنامه ۲۵ گویه ای وفاداری به برند پاویلس، اد کرکین و ون دن برینک (۲۰۰۶ (را تکمیل نمودند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش رگرسیون خطی ساده و چندگانه استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد تصویر برند بر وفاداری به برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد. همچنین نتایج نشان داد که متغیر وفاداری به برند به اندازه ۳۸ درصد از تغییرات مولفه های تصویر برند تاثیر پذیرفته است(۰۱/0S .(

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.