بررسی میزان تاثیرمسیولیت اجتماعی شرکتی برتناسب خودپنداره و تمایل به خرید : مطالعه موردی صنعت خودرو در شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیرمسیولیت اجتماعی شرکتی برتناسب خودپنداره و تمایل به خرید : مطالعه موردی صنعت خودرو در شهر اصفهان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیرمسیولیت اجتماعی شرکتی برتناسب خودپنداره و تمایل به خرید : مطالعه موردی صنعت خودرو در شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیرمسیولیت اجتماعی شرکتی برتناسب خودپنداره و تمایل به خرید : مطالعه موردی صنعت خودرو در شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیرمسیولیت اجتماعی شرکتی برتناسب خودپنداره و تمایل به خرید : مطالعه موردی صنعت خودرو در شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه به دلیل فقدان دانش در رابطه با تاثیر مسیولیت اجتماعی شرکتی برتناسب خودپنداره وتمایل به خرید، شرکت ها در توسعه راهبردهای بازاریابی برای افزودن به ارزش هایی که از طریق مسیولیت اجتماعی شرکتی ایجاد می شود، شکست خورده اند. بدیهی است که برای توسعه تجارت در کشور و ورود به بازارهای جهانی و عضویت در سازمان هایی نظیر تجارت جهانی، برخوردار بودن ازمسیولیت اجتماعی شرکت از الزامات اساسی به شمار می رود. بنابراین با توجه به حساسیت این موضوع، پژوهش حاضر معناداری تاثیر مسیولیت اجتماعی شرکت را بر تناسب خود پنداره و تمایل به خرید در صنعت خودرو مورد بررسی قرار داده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه ی اجرا توصیفی – پیمایشی با رویکرد همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل مصرف کنندگان خودرو در شهر اصفهان بوده که به دلیل نا محدود بودن جامعه آماری، تعداد ۲۰۲ نفر از طریق فرمول حجم نمونه مورد بررسی قرار گرفته است. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته با تعداد ۲۷ سیوال بوده که روایی آن با استفاده از نظر استاد راهنما، متخصصان و صاحبنظران مدیریت و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۹۳ %به دست آمد که شامل مشخصات فردی و سوال های اصلی و تخصصی ویژه ی بررسی فرضیه های تحقیق بوده است. اطلاعات جمع آوری شده به وسیله نرم افزار SPSS و PLS و از طریق آزمون آماری مدلسازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. براساس نتایج به دست آمده از آزمون، همه فرضیه های پژوهش (به جز فرضیه سوم و هفتم) مورد تایید قرار گرفتند. نتایج این پژوهش نشان داد که مسیولیت اجتماعی شرکت و اکثر ابعادش (اقتصادی،قانونی وبشردوستانه) بر تناسب خود پنداره و تمایل خرید تاثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.