نگاه زبانشناختی به ژانر و شیوه های اثرگذاری ژانر تبلیغاتی بر افکار عمومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نگاه زبانشناختی به ژانر و شیوه های اثرگذاری ژانر تبلیغاتی بر افکار عمومی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نگاه زبانشناختی به ژانر و شیوه های اثرگذاری ژانر تبلیغاتی بر افکار عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگاه زبانشناختی به ژانر و شیوه های اثرگذاری ژانر تبلیغاتی بر افکار عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نگاه زبانشناختی به ژانر و شیوه های اثرگذاری ژانر تبلیغاتی بر افکار عمومی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مطالعه ی حاضر با تکیه بر تعاریف ژانر از دیدگاه زبان شناختی، کارکرد موثر ژانر در یک جامعه ی گفتمانی را منوط به شناخت اشتراکات و ویژگی های فرهنگی و اجتماعی می داند که مخاطبین را ترغیب به انجام کاری می سازند. ژانرهای تبلیغاتی عمدتا گفتمان مدار می باشند. از این رو، تاکیدکردیم که آگاهی از برخی از ویژگی های ژانری همچون پویایی، موقعیت مندی،بازآفرینی و انعکاس داشته های اجتماعی لازم بوده و با این شناخت تبلیغ سازان می توانند به ایجاد بافت و بستر گفتمانی لازم برای استفاده از استراتژی های پرکاربرد اقناع و ترغیب و همچنین کنش های گفتاری مطلوب نایل بیایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.