بررسی رابطه خودپنداره بدنی واسترس ادراک شده با اضطراب اجتماعی دانش اموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه خودپنداره بدنی واسترس ادراک شده با اضطراب اجتماعی دانش اموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه خودپنداره بدنی واسترس ادراک شده با اضطراب اجتماعی دانش اموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه خودپنداره بدنی واسترس ادراک شده با اضطراب اجتماعی دانش اموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه خودپنداره بدنی واسترس ادراک شده با اضطراب اجتماعی دانش اموزان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه خودپنداره بدنی واسترس ادراک شده با اضطراب اجتماعی دانش اموزان مقطع متوسطه در شهرستان جغتای بود.به این منظورازبین کل دانش آموزان شهرستان که ۱۴۰۰نفر بودند ۳۰۰نفر به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند.برای جمع آوری داده ها از مقیاس استرس ادراک شده کوهن وهمکاران (۱۹۸۳ (پرسشنامه خودپنداره بدنی مارش (۱۹۹۶ (و پرسشنامه اضطراب اجتماعی ترنر و همکاران (۱۹۸۹ (استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده هابااستفاده از نرم افزار آماری SPSS نسخه ۱۸،و برای تحلیل داده ها از رگرسیون و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. تحلیل نتایج رگرسیون نشان داد خودپنداره بدنی و استرس ادراک شده قدرت پیش بینی اضطراب اجتماعی را دارد (۰۵/۰ <r .(استرس ادراک شده به تنهایی بیش از ۱۵ درصد وخودپنداره بدنی ۱۹ درصد از واریانس مشترک با اضطراب اجتماعی را تعیین میکند.نتایج ضریب همبستگی در این پژوهشنشان داد بین استرس ادراک شده و اضطراب اجتماعی رابطه معنادار (۰۵/۰ <r (و بین خودپنداره بدنی و اضطراب اجتماعی رابطه منفی معناداری وجود دارد (۰۵/۰<r.(

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.