بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: محصولات خانگی برند سونی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: محصولات خانگی برند سونی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: محصولات خانگی برند سونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: محصولات خانگی برند سونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: محصولات خانگی برند سونی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

برند از زمره با ارزش ترین دارایی های یک بنگاه محسوب می شود؛ هدف از این تحقیق، بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی و مزیت رقابتی بر ارزش ویژه برند محصولات خانگی سونی است. جامعه آماری تحقیق مصرف کنندگان لوازم خانگی برند سونی در شهرستان رشت می باشند. با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری حجم نمونه ۲۴۶ نفر تعیین شد که در نهایت ۲۵۸ پرسشنامه صحیح جهت تجزیه و تحلیل داده ها انتخاب گردید برای بررسی نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون کولموگروف – اسمیرنوف استفاده شد که با توجه به غیرنرمال بودن توزیع داده ها از روش معادلات ساختاری و نرم افزار Smart Pls 3.2.6 استفاده گردید. یافته ها نشان داد که در سطح اطمینان ۹۵ درصد، قابلیت های بازاریابی بطور مثبت و معنادار بر مزیت رقابتی و ارزش ویژه برند تاثیرگذار است. هم چنین مزیت رقابتی تاثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.