بررسی تاثیر شخصیت برند و ارزش ویژه برند سازمان تامین اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر شخصیت برند و ارزش ویژه برند سازمان تامین اجتماعی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر شخصیت برند و ارزش ویژه برند سازمان تامین اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شخصیت برند و ارزش ویژه برند سازمان تامین اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر شخصیت برند و ارزش ویژه برند سازمان تامین اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

ارزش ویژه برند در موفقیت کسب وکارها نقش اساسی دارد وبه عنوان عامل مهمی در فرآیند تصمیم گیری خرید محسوب می شود، وبه مراجعه مجدد وپرداخت پول بالاتر منجر می شود ودرنهایت افراد برند باارزش بالا را به دیگران توصیه می نمایند و هنگام پردازش اطلاعات توسط مشتری، بار اطلاعاتی زیادی را تامین می نمایند. بر این اساس، شناسایی عواملی که می توانند بر روی ارزش ویژه برند تاثیر بگذارند، حایز اهمیت است . یکی از این متغیرها، شخصیت برند است و در مقاله پیش رو، تلاش خواهد شد تا این تاثیر از طریق مبانی نظری و تجربی تشریح شود. براساس این مقاله می توان نتیجه گرفت تحقیقات اندکی بر روی تاثیر آنها بر هم متمرکز شده است؛ و یک شکاف مطالعاتی وجود دارد و لازم است صاحبان برندهای ایرانی بر روی شخصیت برند خود متمرکز شده و تلاش نمایند از طریق شخصیت برند، ارزش ویژه برند خود را تقویت نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.