بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی بازارگرایی دربانک کشاورزی استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی بازارگرایی دربانک کشاورزی استان گلستان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی بازارگرایی دربانک کشاورزی استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی بازارگرایی دربانک کشاورزی استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی بازارگرایی دربانک کشاورزی استان گلستان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی بازارگرایی در بانککشاورزی استان گلستان پرداخته است جامعه آماری این تحقیق ، کلیه کارکنان بانک کشاورزی استان گلستان کهحجم جامعه ۳۸۲ نفر می باشند .با توجه به جدول کرجسی و مورگان حجم نمونه ۱۹۱ نفر تعیین شد وروش نمونهگیری تصادفی طبقه ای می باشد.. برای تعیین پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ و برای تعیین رواییپرسشنامه، از روایی محتوایی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات، ازآزمون KMO-BARTLET و معادلات ساختاری با نرم افزار لیزرل استفاده شده است.نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که بینچشم انداز روشن و بازارگرایی در بانک کشاورزی استان گلستان رابطه معنی داری وجود دارد. بین بهبود و توسعهکارکنان و بازارگرایی در بانک کشاورزی استان گلستان رابطه معنی داری وجود دارد. بین پاداش و بازارگرایی در بانککشاورزی استان گلستان رابطه معنی داری وجود دارد. بین چشم انداز روشن و عملکرد سازمانی در بانک کشاورزیاستان گلستان رابطه معنی داری وجود دارد. بین بهبود و توسعه کارکنان و عملکرد سازمانی در بانک کشاورزی استانگلستان رابطه معنی داری وجود دارد. بین پاداش و عملکرد سازمانی در بانک کشاورزی استان گلستان رابطه معنیداری وجود دارد. بین بازارگرایی و عملکرد سازمانی در بانک کشاورزی استان گلستان رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.