ارایه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه تدریس آرمیده ادراک شده (مورد مطالعه؛ معلمان آموزش و پرورش شهرستان محلات)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه تدریس آرمیده ادراک شده (مورد مطالعه؛ معلمان آموزش و پرورش شهرستان محلات) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه تدریس آرمیده ادراک شده (مورد مطالعه؛ معلمان آموزش و پرورش شهرستان محلات)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه تدریس آرمیده ادراک شده (مورد مطالعه؛ معلمان آموزش و پرورش شهرستان محلات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه تدریس آرمیده ادراک شده (مورد مطالعه؛ معلمان آموزش و پرورش شهرستان محلات) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، بررسی عوامل موثر بر توسعه تدریس آرمیده ادراک شده بوده است. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بودهاست. جامعه آماری این تحقیق شامل همه معلمان آموزش و پرورش شهرستان محلات در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ به تعداد ۵۱۴ نفر بوده است. شیوه نمونه گیری، خوشه ای تک مرحله ای بوده که بطور تصادفی تعداد ۲۲۱ نفر از معلمان برای تحقیق انتخاب شدند. ابزارتحقیق مشتمل بر سه دسته پرسشنامه بوده است که عبارتند از: ۱. پرسشنامه ابعاد تدریس آرمیده ۲. پرسشنامه محقق ساخته امیدتحصیلی و ۳. پرسشنامه محقق ساخته توسعه تدریس آرمیده ادراک شده. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از میانگین و انحراف معیار وآزمون های رگرسیون چند گانه، ضریب همبستگی پیرسون و مدل معادله ساختاری استفاده شده است. بطور کلی نتایج تحقیق نشانداد، بین ابعاد چهارگانه تدریس (روانی، معنوی، علمی اجتماعی) و توسعه تدریس آرمیده ادراک شده، در سطح P<0/05 رابطه معناداریوجود دارد. امید تحصیلی، رابطه بین ابعاد چهارگانه (معنوی، روانی، اجتماعی و علمی) را با توسعه تدریس آرمیده ادراک شده، در سطحP<0/05 واسطه گری می کند. همچنین نتایج تحقیق نشان داد، مدل تجربی تحقیق از برازش نسبتا مطلوبی برخوردار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.