بررسی رابطه بین هویت شرکت، تصویر ذهنی شرکت، معروفیت شرکت با وفاداری مشتری با توجه به نقش واسطه اعتماد مشتری: مطالعه موردی بانک صادرات ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین هویت شرکت، تصویر ذهنی شرکت، معروفیت شرکت با وفاداری مشتری با توجه به نقش واسطه اعتماد مشتری: مطالعه موردی بانک صادرات ایلام دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین هویت شرکت، تصویر ذهنی شرکت، معروفیت شرکت با وفاداری مشتری با توجه به نقش واسطه اعتماد مشتری: مطالعه موردی بانک صادرات ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هویت شرکت، تصویر ذهنی شرکت، معروفیت شرکت با وفاداری مشتری با توجه به نقش واسطه اعتماد مشتری: مطالعه موردی بانک صادرات ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین هویت شرکت، تصویر ذهنی شرکت، معروفیت شرکت با وفاداری مشتری با توجه به نقش واسطه اعتماد مشتری: مطالعه موردی بانک صادرات ایلام :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

نگاهی به ادبیات مو ضوع، ارتباطات بسیاری را بین متغیرهایی همچون هویت سازمانی، اعتماد مشتری و وفاداری مشتری، به نمایش می گذارد. این نتایج به پرسشی رهنمون می گردد که چارچوب مفهومی در بردارنده این متغیرها و نیز ارتباطات بین آنها را در یک مدل ساختاری بررسی نماید. از این منظر، هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین هویت شرکت، تصاویر ذهنی شرکت، معروفیت شرکت با وفاداری مشتری با نقش واسطه اعتماد مشتری در بانک صادرات شهرستان ایلام می باشد. نمونه گیری بر اساس فرمول کوکران با استفاده از روش آسان دسترس انجام شده است. ابزار پژوهش، پرسشنامه ی استاندارد (نگویان و همکاران ، ۲۰۱۳) می باشد که روایی صوری و محتوایی آن، پس از انجام مطالعات اولیه و تهیه ی چارچوب نظری پژوهش، با استفاده از دیدگاه های متخصصان و استادان تایید شده، و پایایی آن نیز از راه محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ به میزان ۰.۷۸۵ به دست آمده است. در واکاوی داده ها؛ از مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داده که بین متغیرهای پژوهش ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد. دستاوردهای این پژوهش، هم از منظر پژوهشی و هم از نگاه کاربردی، مورد بحث قرارگرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.