بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد صادرات در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد صادرات در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد صادرات در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد صادرات در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد صادرات در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

موفقیت شرکتها و موسسات امروزی در گرو شناخت هرچه بیشتر از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تاثیرگذار بر بازار است.از طرفی صادرات یکی از مهمترین گام های اولیه سازمان ها برای توسعه و سرمایه گذاری جهت ورود به بازارهای جهانی و گسترش فعالیت های بین المللی آن هاست . با توجه به اهمیت موضوع بازارگرایی هدف از این تحقیق بررسی رابطه بازارگرایی بر عملکرد صادرات در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل است. روش این تحقیق از نظر هدف از نوع کاربردی می باشد. همچنین این پژوهش تحقیقی توصیفی از نوع پیمایشی به شمار می رود. در این پژوهش از ابزار پرسشنامه برای جمع آوری داده ها استفاده شد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران میانی و عالی و معاونان شرکت صنایع غذایی شیرین عسل در سطح شهرتهران می باشند که تعداد آن ها ۲۵۰ نفر می باشد که حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه محدود ۱۵۲ نفر به دست آمد و از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شد. یافته های حاصل از این پژوهش نشان می دهد که ببن بازارگرایی و عملکرد صادرات رابطه معنا داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.