بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

نام تجاری از جمله دارایی های نامشهود هر شرکت است که منبع بالاترین ارزش ها برای شرکت می باشد. هویت نام تجاری موجب بروز رفتارهای مثبت مختلفی از سوی مشتریان مثل وفاداری می شود. مهمترین و منحصر به فردترین خصوصیات برند در هویت برند نمایان می شود. اصولا هویت برند آن چیزی است که برند درصدد نشان دادن آن است و البته باید ماهیت طولانی مدت داشته باشد. یکی از ویژگی های مهم یک برند، توانمندی در ایجاد وفاداری در مشتریان است و یکی از ترجیحات مشتریان در انتخاب محصول، نام معتبر و هویت ساز آن است. با افزایش وفاداری مشتریان، سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می رود بنابراین هدف اصلی در این پژوهش تعیین تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی بوده و از نظر روش توصیفی پیمایشی است. داده های مورد نیاز برای این پژوهش بوسیله پرسشنامه استاندارد گردآوری شده است. جامعه آماری برای بررسی این تحقیق کلیه مشتریان محصولات اپل در مرکز خرید علاءالدین و پایتخت تهران هستند و حجم نمونه مورد استفاده در آن با توجه به فرمول تعیین حجم نمونه در جامعه نامحدود با سطح اطمینان ۹۵ % تعداد ۳۸۴ نفر برآورد شده است. برای آزمون فرضیه ها از تکنیک تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. آزمون های دیگری نظیر کولموگروف اسمرینوف، آزمون – KMO و تحلیل عاملی تاییدی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. یافته های این تحقیق حاکی از آن است که رابطه معنی دار و مثبتی میان هویت برند و وفاداری مشتریان به برند وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.