مصرف سبز و بازاریابی سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مصرف سبز و بازاریابی سبز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مصرف سبز و بازاریابی سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مصرف سبز و بازاریابی سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مصرف سبز و بازاریابی سبز :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در زمان های گذشته مصرف کنندگان، خرید محصولات خود را بر مبنای ویژگی های محصول انجام می دادند. با این حال ممکن است ویژگی های سطح شرکت (سبز بودن فرآیندها و سیستم ها) برای تدوین راهبردهای پیشرفت مهم باشند. مصرف سبز از سوی گروه های مختلف با اهداف و نگرش های متفاوتی مورد توجه قرار گرفته است. توجه به محیط زیست از سوی سازمان های صنعتی و مصرف-کنندگان به دلایل مختلفی رخ می دهد.شاید مصرف کنندگان محصولات سبز را از شرکت های سبز خواستار باشند. بازاریابی سبز فقط مربوط به تولید و تبلیغ محصولات سبز نیست، بلکه مربوط به تمامی فعالیت های شرکت در جهت سبز شدن است. بازاریابی سبز فرآیندی اجتماعی است که افراد و گروه ها از طریق فرآیند مبادله ی محصولات، نیاز و خواسته خود را از طریق یک روش اخلاقی که اثرات منفی بر محیط زیست را حداقل کند برآورده می کنند. بازاریابی سبز شامل فعالیت هایی است که قصد بر آن دارد تا احتیاجات و خواسته های فعلی را با اثر مضر حداقل در محیط جایگزین کنند.بازاریابی از لایه ها و سطوح مختلفی تشکیل شده است. اگرچه بیشترین دغدغه های مدیران بازاریابی به بعد داخلی (محصولات و شرکت) و بعد خارجی (مشتریان) معطوف شده است، اما محیط فیزیکی جهانی به سه علت از اهمیت ویژه برخوردار می باشد: رقابت، مشتریان، شرکت ها.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.