تاثیر هشت هفته تمرینات منتخب دو و میدانی بر تحقق اهداف شناختی و عاطفی درس تربیت بدنی (نمونه موردی: دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هشت هفته تمرینات منتخب دو و میدانی بر تحقق اهداف شناختی و عاطفی درس تربیت بدنی (نمونه موردی: دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر اصفهان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هشت هفته تمرینات منتخب دو و میدانی بر تحقق اهداف شناختی و عاطفی درس تربیت بدنی (نمونه موردی: دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هشت هفته تمرینات منتخب دو و میدانی بر تحقق اهداف شناختی و عاطفی درس تربیت بدنی (نمونه موردی: دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هشت هفته تمرینات منتخب دو و میدانی بر تحقق اهداف شناختی و عاطفی درس تربیت بدنی (نمونه موردی: دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی اثر تمرینات منتخب دو ومیدانی بر اهداف شناختی و عاطفی درس تربیت بدنی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهر اصفهان بود. روش تحقیق به شیوه نیمه تجربی و با استفاده از طرح پیش آزمون – پس آزمون با دو گروه کنترل وآزمایش انجام گردید. برای انجام تحقیق آزمودنی های گروه کنترل و آزمایش هر کدام ۴۰ نفر بودند، که گروه کنترل، از بین دانش آموزان پسر ششم ابتدایی که تمرینات منتخب دوومیدانی را برگزار نکرده بودند و گروه آزمایش از بین دانش آموزان پسر ششم ابتدایی که از طرح منتخب دوومیدانی بهره مند بودند، به روش تصادفی ساده انتخاب گردید. جهت تعیین اثر بخشی هشت هفته تمریناتمنتخب دو و میدانی بر اهداف شناختی درس تربیت بدنی از آزمون قلم -کاغذی محقق ساخته و بر اهداف عاطفی از پرسش نامه نگرش سنج فعالیت بدنی جیمی آی شی ۲۰۰۱ و پرسش نامه نگرش سنج ایکن در درس ریاضی اشا شریفی، ۱۳۸۱ و با توجه به اهداف عاطفی درس تربیت بدنی در مدارس آزمون ۱۳۸۴ و ارشاد ۱۳۹۲ توسط محقق انجام گرفت، در مرحله آزمایش متغیر مستقل تمرینات منتخب دوومیدانی اجرا گردید تا تاثیر آن بر متغیر وابسته اهداف شناختی و عاطفی درس تربیت بدنی بررسی گردد. نتایج نشان داد که تمرینات دوومیدانی بر نمرات درس دانشی تربیت بدنی دانش آموزان پایه ششم تاثیر داشت ولی تفاوت بین نمرات درس عاطفی تربیت بدنی دانش آموزان پایه ششم و مولفه های آن در گروه آزمایش و کنترل معنی دار نبود. طبق نتایج بدست آمده یکی از راه های ارتقای تربیت حرکتی دانش آموزان، انجام تمرینات دو و میدانی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.