تاثیر کیفیت رابطه باشگاه های بدنسازی شهر اهواز بر تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان مرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کیفیت رابطه باشگاه های بدنسازی شهر اهواز بر تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان مرد دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کیفیت رابطه باشگاه های بدنسازی شهر اهواز بر تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان مرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت رابطه باشگاه های بدنسازی شهر اهواز بر تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان مرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کیفیت رابطه باشگاه های بدنسازی شهر اهواز بر تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان مرد :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

کیفیت رابطه اخیرا در ورزش بسیار مورد توجه قرار گرفته است از این سو هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر کیفیت رابطه برتبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان باشگاه های بدنسازی شهراهوازبود. جامعه آماری شامل مشتریان مرد باشگاه های بدنسازی دارای مجوز شهر اهواز به تعداد۴۰۰۰=N نفربود. نمونه گیری به روش تصادفی خوشه ای در مناطق هشت گانه شهر اهواز انجام شد و حجم نمونه با توجه به جدول مورگان ۳۸۰=n نفر و با رعایت تناسب تخصیصی تعیین شد. ابزار جمع آوری داده ها شامل پرسشنامه استانداردکیم ۲۰۰۸ برای سنجش کیفیت رابطه و تبلیغات دهان به دهان بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش اسمارت pls استفاده شد. یافته ها نشان داد تمام مولفه های کیفیت رابطه بر تبلیغات دهان به دهان توسط مشتری تاثیرمثبت دارد ۹۶/۱ > t که به ترتیب صمیمت، تعهد، عمل متقابل، اعتماد، رضایت رابطه، خود ارتباطی و عشق موثر هستند. با توجه به نتایج تحقیق به مسولین باشگاه ها پیشنهاد می شود با استفاده ازتکینک های کیفیت رابطه منجر به تبلیغات دهان به دهان مثبت برای باشگاه ها گردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.