ارتباط مصرف رسانه ای با سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان کالاهای ورزشی مطالعه موردی شهر ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط مصرف رسانه ای با سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان کالاهای ورزشی مطالعه موردی شهر ارومیه دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط مصرف رسانه ای با سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان کالاهای ورزشی مطالعه موردی شهر ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط مصرف رسانه ای با سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان کالاهای ورزشی مطالعه موردی شهر ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط مصرف رسانه ای با سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان کالاهای ورزشی مطالعه موردی شهر ارومیه :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، بررسی ارتباط مصرف رسانه ای با سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان کالاهای ورزشی شهر ارومیه بود.پژوهش حاضر توصیفی همبستگی بوده و به شیوه میدانی انجام گرفت. جامعه آماری شامل کلیه مصرف کنندگان زن و مرد کالاهای ورزشی بالای ۱۸ سال شهر ارومیه و حجم نمونه بر اساس فرمول برآورد حجم نمونه ۳۸۵ انتخاب شدند. برای گردآوری داده های پژوهش از پرسشنامه مصرف رسانه ای شجیع ۱۳۹۴ با پایایی ۰/۸۷ و پرسشنامه استاندارد سبک های تصمیم گیری اسپرولز و کندال ۱۹۸۶ با پایایی ۰/۸۳ استفاده شد. داده های تحقیق پس از جمع آوری بر اساس فرضیه های پژوهش و با استفاده از آزمون های ضریب همبستگى پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه و نرم افزار spss20 در سطح معنی داری =۰/۰۵ تجزیه وتحلیل شدند. نتایج نشان داد که بین مصرف رسانه ای و سبک های تصمیم گیری کیفیت گرا ،برند گرا، مدگرا، لذتگرا،کم دقت، سردرگم و وفادار رابطه مثبت و معناداری وجود دارد؛ اما مصرف رسانه ای با سبک تصمیم گیری قیمت گرا دارای رابطه معکوس میباشد. نتایج تحلیل رگرسیونی چندگانه نشان داد که در جامعه آماری پژوهش حاضر ، بر پایه مدل اول سبک تصمیم گیری مدگرا ، بر پایه مدل دوم سبک های تصمیم گیری مدگرا و برند گرا ، و بر پایه مدل سوم سبک های تصمیم گیری مدگرا ،برند گرا و سردرگم به طور معنی داری توانایی پیش بینی مصرف رسانه ای شهر ارومیه رادارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.