آموزش مهارت های خود بازداری بر بهبود نشانه های هیجانی، مشکلات سلوک، بیش فعالی کمبود توجه، –مشکلات ارتباطی با همسالان و رفتارهای جامعه پسند(نقاط قوت کودک) در دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش مهارت های خود بازداری بر بهبود نشانه های هیجانی، مشکلات سلوک، بیش فعالی کمبود توجه، –مشکلات ارتباطی با همسالان و رفتارهای جامعه پسند(نقاط قوت کودک) در دانش آموزان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش مهارت های خود بازداری بر بهبود نشانه های هیجانی، مشکلات سلوک، بیش فعالی کمبود توجه، –مشکلات ارتباطی با همسالان و رفتارهای جامعه پسند(نقاط قوت کودک) در دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش مهارت های خود بازداری بر بهبود نشانه های هیجانی، مشکلات سلوک، بیش فعالی کمبود توجه، –مشکلات ارتباطی با همسالان و رفتارهای جامعه پسند(نقاط قوت کودک) در دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش مهارت های خود بازداری بر بهبود نشانه های هیجانی، مشکلات سلوک، بیش فعالی کمبود توجه، –مشکلات ارتباطی با همسالان و رفتارهای جامعه پسند(نقاط قوت کودک) در دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش مهارت خودبازداری بر بهبود نشانه های هیجانی، مشکلات سلوک، بیش فعالی – کمبود توجه، مشکلات ارتباطی با همسالان و رفتارهای جامعه پسند (نقاط قوت کودک) در دانش آموزان صورت گرفت. در این مطالعه تجربی تعداد ۲۴ دانش آموز پسر دارای اختلال نافرمانی مقابله ای که در پرسشنامه سنجش نقاط قوت و ضعف کودک نمره پایین تر از نقطه برش گرفتند و در مصاحبه بالینی نیمه ساختار یافته دچار اختلال نافرمانی مقابله ای تشخیص داده شدند به روش هدفمند انتخاب شدند و به صورت تصادفی در دو گروه ازمایش و کنترل گمارده شدند. برای جمع آوری داده ها از مصاحبه بالینی نیمه ساختار یافته، پرسشنامه سنجش نقاط قوت و ضعف کودکان ۱۹۹۷ و پرسشنامه مقیاس خودبازداری ۱۹۹۰، وینبرگر و شوارتز استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده هاز از آزمون تحلیل کورایانس چند متغیری استفاده شدهاست یافته های نشان داد یافته ها نشان داد که آموزش مهارت های خودبازداری بر بهبود نشانه های هیجانی مشکلات سلوک، بیش فعالی – کمبود توجه، مشکلات ارتباطی با همسالان و رفتارهای جامع پسند نقاط قوت کودک در دانش اموزان تاثیر معناداری دارد. P<0/05

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.