جایگاه تربیت معلم و تامین منابع انسانی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه تربیت معلم و تامین منابع انسانی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه تربیت معلم و تامین منابع انسانی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه تربیت معلم و تامین منابع انسانی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه تربیت معلم و تامین منابع انسانی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

نوشتار حاضر به بررسی جایگاه تربیت معلم و تامین منابع انسانی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می پردازد که یکی از زیرنظام های اصلی شش گانه مهم در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور محسوب می شود. اهمیت نقش اجتماعی و فرهنگی تربیت معلم در پیشبرد اهداف و راهبردهای سند تحول غیرقابل انکار است. این پژوهش در پاسخ به این سوال است که تربیت معلم و تامین منابع انسانی چه جایگاه و اهمیتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارد و چه اصول و وظایفی برای مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان در سند در نظر گرفته شده است روش تحقیق برپایه مطالعات کتابخانه ای و اسنادی می باشد و در پژوهش حاضر الگوی نظری زیر نظام تربیت معلم و تامین منابع انسانی در بخش های تعریف و قلمرو، وظایف، رویکرد و اصول حاکم بر تربیت معلم به همراه مولفه های جذب، آماده سازی، حفظ و ارتقاء و ارزشیابی مورد بررسی قرارگرفته و نتایج زیر در بررسی سند تحول بنیادین حاصل شده است: به معلمی و پیرامعلمی توجه خاصی شده است؛ تربیت معلمان با تاسی از پیامبران و امامان صورت پذیرفته است؛ جذب استعدادهای برتر و دارای توانمندی های جسمی، روانی و مهارت های حرفه ای توسط دانشگاه فرهنگیان انجام گرفته است، ایجاد مدارس تجربی در مجاورت دانشگاه فرهنگیان پیشبینی شده است؛ دارا بودن پروانه اشتغال برای همه ی معلمان در نظر گرفته شده و برای تمدید آن نیز گذاراندن دوره های خاص و اخذ صلاحیت های اجباری گردیده است؛ در آماده سازی مربیان به تفاوت های فردی توجه شده و آموزش در ابعاد و سطوح مختلف لحاظ گردیده است؛ به روز بودن معلمان و استفاده از روش های تدریس نوین در دستور کار قرار گرفته است؛ برای حفظ و ارتقاء کیفیت آموزشی معلمان ارزشیابی، از آنان الزامی گردیده است و…

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.