بررسی رابطه باورهای نظارتی مدیران دبیرستان و سبکهای مدیریت تعارض با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر و پسر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه باورهای نظارتی مدیران دبیرستان و سبکهای مدیریت تعارض با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر و پسر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه باورهای نظارتی مدیران دبیرستان و سبکهای مدیریت تعارض با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر و پسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه باورهای نظارتی مدیران دبیرستان و سبکهای مدیریت تعارض با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر و پسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه باورهای نظارتی مدیران دبیرستان و سبکهای مدیریت تعارض با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر و پسر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه باورهای نظارتی مدیران دبیرستان با سبکهای مدیریت تعارض بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر و پسر شهر کرمانشاه می باشد. با توجه به پیچیدگی روزافزون سازمانها و تفاوت در اندیشه، نگرش و باورهای افراد، تعارض به عنوان جزیی اجتناب ناپذیر از زندگی سازمانی امروز مطرح است.. در نظام آموزشی کشورمان نیاز به تقویت وتوسعه بعضی از نظامهای رفتاری اساسی که ضامن بهبود و پیشرفت وضعیت آموزشی می باشند، مشهود است ، از جمله این نظامها، نظام رفتاری مدیریت و رهبری متناسب و مبتنی بر باورهای صحیح و کارآمد در حالت کلی و در بعد نظارت به طور ویژه می باشد . این پژوهشبه جهت هدف کاربردی می باشد. همچنین با توجه به اینکه ، با جمع آوری داده های مرتبط، به توصیف جامعه آماری پرداخته می شود ، بنابراین تحقیق از نظر شیوه گردآوری دادها همبستگی می باشد . جامعه آماری در این پژوهش با روش سرشماری شناسایی و مورد مطالعه قرار می گیرد و حجم نمونه جمع دبیرستانهای شهر کرمانشاه در دو مقطع دخترانه و پسرانه ۹۰ مدرسه می باشد . روش نمونه گیری تصادفی ساده و در دسترس می باشد. که در این پژوهش با استفاده از جدول مورگان حجم نمونه مورد استفاده را ۷۳ نفر می باشد که تعداد ۷۰ نفر را در نظر می گیریم ابزار گردآوری اطلاعات برای گردآوری داده ها از دو پرسشنامه استفاده شده است ۱ – پرسشنامه سنجش باورهای نظارتی مدیران – ۲ پرسشنامه سبکهای مدیریت تعارض در تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از نرم افزار SPSS 21 از دو آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده شده است و فرضیات پژوهش هر سه مورد تاییید قرار گرفتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.