ضرورت و اهمیت آشنایی دانشجومعلمان با نحوه ی تقویت ماز در دانش آموزان اول دبستان جهت درمان اختلال خواندن و نوشتن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ضرورت و اهمیت آشنایی دانشجومعلمان با نحوه ی تقویت ماز در دانش آموزان اول دبستان جهت درمان اختلال خواندن و نوشتن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ضرورت و اهمیت آشنایی دانشجومعلمان با نحوه ی تقویت ماز در دانش آموزان اول دبستان جهت درمان اختلال خواندن و نوشتن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ضرورت و اهمیت آشنایی دانشجومعلمان با نحوه ی تقویت ماز در دانش آموزان اول دبستان جهت درمان اختلال خواندن و نوشتن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ضرورت و اهمیت آشنایی دانشجومعلمان با نحوه ی تقویت ماز در دانش آموزان اول دبستان جهت درمان اختلال خواندن و نوشتن :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی تاثیر و نقش تقویت کار با ماز در دانش آموزان برای موفقیت تحصیلی آنها پرداخته ام. دانشجو معلمان و خودم که در آینده معلم خواهیم شد باید به این مهم توجه کافی و وافی داشته باشیم و قبل از یاد دادن هر چیز درسی دیگر این مهارت ها را به دانش آموزان تعلیم دهیم و در آنها نهادینه کنیم که بتوانند از آنها استفاده کنند. جامعه آماری من ۲۰ دانش آموز ابتدایی شهرستان خوی ( مدارس عادی و استثنایی) را شامل میشود. یک عدد برنامه ی سالانه و دو نقشه ی ذهنی برای دانشجومعلمان تنظیم کردم، فرضیه من این بود که، آشنایی معلمان اول دبستان در زمینه ی مهارت های درمان اختلالات یادگیری از جمله دیکته و خواندن،همبستگی مثبتی با پیشرفت درسی و تحصیلی دانش آموزان خواهد داشت. نتیجه ای که از تحقیق بدست آوردم این بود که معلمانی که این مهارت ها را به کار میبردند، دانش آموزان آنها در درس هایشان به طرز حیرت آوری پیشرفت داشته اند. تمام معلمان باتجرب های که از آنها پرس و جو کردم بدون استثنا همه اذعان داشتند که موفقیت خود در تدریس را مدیون استفاده از راهبردهای تقویت مهارت های پایه ای خواندن و نوشتن می دانستند. با اجرای روش های مداخله ای و میدانی و تشخیص و تجزیه و تحلیل غلط های املایی با اجرای روش هایی که در انتها آمده و به مدت ۱۰ جلسه بود در کلاس عادی به صورت فردی کار شد . بعد از اجرای روش های یادشده متوجه شدم دانش آموزان به پیشرفت های چشمگیری نایل آمدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.