بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق بشر در اهداف و محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق بشر در اهداف و محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق بشر در اهداف و محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق بشر در اهداف و محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق بشر در اهداف و محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

از آنجایی که هدف این پژوهش بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق بشر در اهداف و محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی یک تحقیق از نوع تحلیل محتوا می باشد. جامعه آماری تحقیق مشتمل بود بر کلیه کتاب های درسی دوره ابتدایی(مطالعات اجتماعی، ، هدیه های آسمانی) که در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ مدارس آموزش داده می شد. با توجه به ماهیت موضوع پژوهش و به دلیل محدود بودن جامعه آماری از نمونه گیری صرف نظر شده وکل جامعه آماری به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش آنتروپی شانون استفاده شده است. عمده ترین نتایج پژوهش حاکی از آن بود که؛۱ .در تدوین اهداف کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در بعد دانش شهروندی مربوط به مولفه حاکمیت قانون و حق بر محیط زیست سالم می باشد۲ .در محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بیشترین ضریب اهمیت مربوط به مولفه های حق محیط زیست سالم و حق دفاع از سلامتی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.