آسیب شناسی و ارایه راهکارهای تبلیغات دینی، با تاکید بر استفاده از ابزار نوین (مطالعه موردی: استان یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی و ارایه راهکارهای تبلیغات دینی، با تاکید بر استفاده از ابزار نوین (مطالعه موردی: استان یزد) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی و ارایه راهکارهای تبلیغات دینی، با تاکید بر استفاده از ابزار نوین (مطالعه موردی: استان یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی و ارایه راهکارهای تبلیغات دینی، با تاکید بر استفاده از ابزار نوین (مطالعه موردی: استان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی و ارایه راهکارهای تبلیغات دینی، با تاکید بر استفاده از ابزار نوین (مطالعه موردی: استان یزد) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تبلیغ صحیح و مناسب در حوزه ها و زمینه های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگ دینی امر بسیار مهم و تاثیرگذاری است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست .عدم معرفی و تبلیغ صحیح یک دین، موجب دورماندن مردم از حقایق الهی و تعالیمی میشود که میتوانند انسان ها را در مسیر رشد و کمال و سعادت قرار دهند و در این راستا به روز شدن ابزار تبلیغ در جامعه و نقش موثر استفاده از ابزار نوین در عرصه تبلیغات دینی حایز اهمیت زیادی است. بر همین اساس در این پژوهش ضمن بررسی و آسیب شناسی شیوه های سنتی تبلیغ دین در جامعه، به ارایه راهکارهایی با تاکید بر ابزارهای نوین جهت ارتقاء وضعیت تبلیغات دینی پرداخته ایم. به لحاظ روش شناسی، این پژوهش از نوع بنیادی و اسنادی محسوب میشود و از منابع دست اول و دست دوم جهت تحلیل موضوع استفاده شده است و در پایان با استفاده از روش swot به بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای موجود در این عرصه پرداخته شد و راهکارهای منطبق با مشکلات و مسایل مربوط ارایه شده است. برخی از مهمترین نتایج این تحقیق عبارت است از: سنت گرایی ، عدم توجه به وضعیت خانواده های مبلغین دینی و تاثیرگذاری این موضوع بر وضعیت کار تبلیغ دینی، عدم برخورداری مبلغین از شرایط مناسب جهت تبلیغ دین، توجه ناکافی به نظام نهادینه شده دفاع از دین و حریم دیانت، حضور کم رنگ مبلغین و روحانیت در فضاهای عمومی و فعالیت های عمومی، عدم شناخت کامل از جامعه و نیازهای روز نسل جوان و ناکافی بودن مبلغین خبره و آشنا به حقایق دین از مهمترین آسیب های موجود در عرصه تبلیغ دین در جامعه معاصر میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.