شاخصهای برنامه ی درسی نظام آموزش و پرورش و الزامات نوین دررویکردهای روانشناختی برنامه ی درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شاخصهای برنامه ی درسی نظام آموزش و پرورش و الزامات نوین دررویکردهای روانشناختی برنامه ی درسی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شاخصهای برنامه ی درسی نظام آموزش و پرورش و الزامات نوین دررویکردهای روانشناختی برنامه ی درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شاخصهای برنامه ی درسی نظام آموزش و پرورش و الزامات نوین دررویکردهای روانشناختی برنامه ی درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شاخصهای برنامه ی درسی نظام آموزش و پرورش و الزامات نوین دررویکردهای روانشناختی برنامه ی درسی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در این مقاله کوشش می شود ضمن نقد و ارزشیابی عناصر برنامه های درسی فعلی در آموزش و پرورش به ارایه عناصر و چارچوب الگوهای ارتقای کیفیت ی درسی برنامه شناسی روان با رویکرد شناختی و فراشنا ختی با تاکید بر شدن جهانیدر عصر ماندن بومی و آموزش مهارتهای زندگی پرداخته شود . در این مقاله ابتدا باتوجه به تحقیقات انجام شده مختلف در خصوص برنامه ها و چالش، بندی عناصر های درسی به تحلیل صورتالزامات کنونی برنامه های درسی در نظام آموزش و پرورش پرداخته شد ه و در واقع هدف عمده این بوده که با تبیین و تحلیل رویکردها ، به شناسایی نواقص و کاستیهای موجود در برنامه ی درسی و ارایه بازخورد و بهسازی برنامه درسی درعصرجهانی شدن پرداخته شودمسلما تاکید تحلیلگر مقاله ، علاوه برمعرفی رهیافتهای روانشناختی برنامه درسی برجهانی اندیشیدن . و بومی ماندن دارد در این مقاله به شیوه ی تحلیلی – توصیفی عمل شده و با هدف بررسی این سوالات۱ نواقص و کاستیهای ی درسی برنامه فعلی کدامند ۲ آیا برنامه های فعلی پاسخ گوی رویکردهای نوین عصر شدن جهانی و عصر پست مدرنیسم را دارند ۳ اصول رویکرد آموزش و پرورش شناختی و فراشناختی در ی درسی برنامه کدامند ۴ آیا این رویکرد با بینش نهضتهای معاصر مانند جهانیسازی و پست مدرنیسم تطابق دارد اطلاعات این طرح با جمع آوری یافته های پژوهشی مختلف و پیشینه نظری و کاربردی انجام شده در سطح کشور ب ه تحلیل نتایج و ی درسی برنامه الزامات ارایه با رویکرد شناختی و فراشناختی پرداخته و در ضمن نتایج یافته ها طور به کلی به تمر کز زدایی ی درسی برنامه ی درسی برنامه و استقرار های مبتنی بر نظم نوین شناختی پرداخته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.