تجزیه و تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه چهارم و پنجم دوره ی ابتدایی براساس مولفه های آموزش صلح و حقوق بشر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه چهارم و پنجم دوره ی ابتدایی براساس مولفه های آموزش صلح و حقوق بشر دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه چهارم و پنجم دوره ی ابتدایی براساس مولفه های آموزش صلح و حقوق بشر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه چهارم و پنجم دوره ی ابتدایی براساس مولفه های آموزش صلح و حقوق بشر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه چهارم و پنجم دوره ی ابتدایی براساس مولفه های آموزش صلح و حقوق بشر :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

ناگفته پیداست که یکی از مشخصه های هزاره سوم میلادی طور باشد که به شدن می رویکرد جهانی، قطع بسیاری از مولفه های امنیتی کنترل اجتماعی بومی و بین المللی ، سیاسی، روابط فرهنگی ، را تغییر . داده است با این وجود جامعه جهانی همچنان با چالشهایی جدی در زمینه دستیابی به صلح و امنیت . باشد المللی رو به می بین موارد متعدد نقض حقوق بشر موجب شده است که ها دولت ی جهان به فکر منظور بهیافتن راه حلی جلوگیری از وقوع چنین پیشامد هایی باشند بطو کلی می . توان گفت یکسری مسایل وجود دارد که منحصر به جامعه خاصی نیستند بلکه از مسایل مشترک ها انسان در هزاره سوم بشمار می روند و نمی توان از بعد جهانی آنها غافل شد ازاین. رو آموزش این مسایل مس تلزم دیدگاهی . باشد جهان نگر می و یک شهروند جهانی لازم است از این مسایل آگاهی داشته باشد . از مهم ترین این مسایل صلح و حقوق بشر می ۵۵ماده . باشد منشور سازمان ملل متحد نیز ، احترام به حقوق بشر و آزادی های اساسی را مبنای تحقق صلح و امنیت در جهان معرفی می . نماید یکی از بهترین راههای ترویج حقوق بشر و احترام به آزادی های اساسی ، درونی ساختن و نهادینه کردن ارزش باشد که ها می منظور به تحقق یافتن این امر ، آموزش صلح و حقوق بشر ضروری می. باشد در همین راستا به دلیل شکل گیری شخصیت و رشد همه جانبه فرد و نیز یادگیری شیوه ار تباط صحیح با دیگران در دوره ، ، ابتدایی این پژوهش قصد دارد به تحلیل محتوی کتاب های های درسی دوره ابتدایی بر مبنای مولفه آموزش صلح و حقوق بشر با توجه به نیازهای آموزش شهروند جهانی بپردازد . در واقع آنچه باید در رت مهم عنوان بههای درسی بویژه کتاب ، مدارس ابتدایی ین عنصر آموزشی به آن توجه شود توسعه نگرش احترام آمیز نسبت به منزلت و شان انسان می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.