تبیین ریوس محتوای برنامه ی درسی تربیت شهروندبومی درعصرجهانی شدن ازدید اعضای هیات علمی دانشگاه های شهرتهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین ریوس محتوای برنامه ی درسی تربیت شهروندبومی درعصرجهانی شدن ازدید اعضای هیات علمی دانشگاه های شهرتهران دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین ریوس محتوای برنامه ی درسی تربیت شهروندبومی درعصرجهانی شدن ازدید اعضای هیات علمی دانشگاه های شهرتهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین ریوس محتوای برنامه ی درسی تربیت شهروندبومی درعصرجهانی شدن ازدید اعضای هیات علمی دانشگاه های شهرتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین ریوس محتوای برنامه ی درسی تربیت شهروندبومی درعصرجهانی شدن ازدید اعضای هیات علمی دانشگاه های شهرتهران :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر ریوس محتوای برنامه ی درسی تربیت شهروند بومی در عصر شدن جهانی از دید اعضای هیات علمی دانشگاه های شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است . روش انجام پژوهش کیفی بوده جامعه ، پژوهش اعضای هیات علمی دانشگاه های شهر تهران در سال تحصیلی ۸۶-۸۷ بوده اند که بهره گیری از روش نمونه گیری هدفمند ۵۰ نفر از آنان انتخاب شده اند . ابزار گردآوری داده ها ، فرم پرسشنامه باز پاسخ . بوده است داده های حاصل از بررسی به شیوه ، ی کیفی تجزیه و تحلیل شده است یافته های پژوهش عبارتند -۱:از از دید اعضای هیات علمی ین مشخصه ها تر عمده شامل؛ شدن جهانی عصر تخریب هویت ملی شهروند ، بومی به مخاطره افتادن هویت ملی ، ارزش های دینی، شیوع آموزش های غیر بومی ، تهدید هنجارها و ، باورهای بومی فقدان نظام ثابت هویتی ، استیلای هویت اجتماعی بین المللی و….بوده است.. .۲-از دید اعضای هیات علمی عمده ترین وجوه مطرح در تربیت شهروند بومی شامل؛ توسعه حس هوشیاری اجتماعی رشد ، درک و مسوولیت اجتماعی بومی ، ضرورت توسعه سه مقوله ی ارتباط ، اطلاع و آموزش در فرایند تربیت شهروند بومی ، درک عمیق نسبت به وجوه مختلف سیاسی محیطی و ، فرهنگی ، اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی جامعه خودو… بوده است .۳-از دید اعضای هیات علمی عمدهترین ریوس محتوای برنامه درسی تربیت شهروند بومی در عصر شامل؛ شدن جهانی تقویت فرهنگ بومی ، تلفیق محتوای برنامه های درسی با نیازهای اجتماعی ، آشنا سازی یادگیرندگان با پیوند یادگیری نظری و عملی ی درسی ها ، برنامه خدمات ، اجتماعی رشد ادراک یادگیرندگان از بالندگی فرهنگ بومی ، درک سوابق فرهنگی و مدنی جامعه خود و .. .بوده است که این مجموعه تواند می به فراخور موضوع درسی رشته های مختلف بصورت مجزا و یا بطور ، ترکیبی تلفیقی و میان یا چند رشته ای برای دانش آموزان تدارک دید ه شده و در محتوای برنامه های درسی آنان گنجانیده شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.