برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

برنامهی درسی نمادی (کوچ گرایانه ) یکی از مفاهیمی است که اخیرا وارد حوزه ی برنامه ی درسی شده است.از آن جایی که در نظام تعلیم و تربیت ما این نوع از برنامه ی درسی ناشناخته واقع شده و میتواندافق های جدیدی در این حوزه بگشاید ، توجه به آن ضرورت ویژه ای پیدا می کند .تبیین برنامهی درسی نمادی مستلزم مفهوم شناسی ریزوم ، اصول آن ، تفکر و فضای ریزوماتیک و هموار دلوز یاست. لذا در این مقاله پس از تبیین موارد مذبور ، کاربرد این فضا را در برنامهی درسی مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد . مفهوم نماد و فضای نمادی دلوزی با بسیاری از عناصر و مولفه ها ی جهانیشدن از قبیل یادگیری در محیط مجازی و اینترنتی در ارتباط است .از ویژگیها ی اصلی این نوع فضا میتوان به شدن ، چندگانگی، قلمروزدایی و بازقلمروسازی، فضای هموار ، تفاوت و ناهمسانی ، نمادیسم، عدم تمرکزگرایی و نفی روابط سلسله مراتبی اشاره کرد . رویکرد پساساختارگرایی دلوزی با تاکید بر این ویژگی ها به برنامه ی درسی و عناصر آن از منظر جدیدی نگاه می کند و نگرشی کاملا ، نو از برنامهی درسی ارایه می .کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.