برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
برنامهی درسی نمادی (کوچ گرایانه ) یکی از مفاهیمی است که اخیرا وارد حوزه ی برنامه ی درسی شده است.از آن جایی که در نظام تعلیم و تربیت ما این نوع از برنامه ی درسی ناشناخته واقع شده و میتواندافق های جدیدی در این حوزه بگشاید ، توجه به آن ضرورت ویژه ای پیدا می کند .تبیین برنامهی درسی نمادی مستلزم مفهوم شناسی ریزوم ، اصول آن ، تفکر و فضای ریزوماتیک و هموار دلوز یاست. لذا در این مقاله پس از تبیین موارد مذبور ، کاربرد این فضا را در برنامهی درسی مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد . مفهوم نماد و فضای نمادی دلوزی با بسیاری از عناصر و مولفه ها ی جهانیشدن از قبیل یادگیری در محیط مجازی و اینترنتی در ارتباط است .از ویژگیها ی اصلی این نوع فضا میتوان به شدن ، چندگانگی، قلمروزدایی و بازقلمروسازی، فضای هموار ، تفاوت و ناهمسانی ، نمادیسم، عدم تمرکزگرایی و نفی روابط سلسله مراتبی اشاره کرد . رویکرد پساساختارگرایی دلوزی با تاکید بر این ویژگی ها به برنامه ی درسی و عناصر آن از منظر جدیدی نگاه می کند و نگرشی کاملا ، نو از برنامهی درسی ارایه می .کند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.